10. junij 2015

Na mizi v sredo (On my desk on Wednesday) 8

Na mojih mizah je toliko dela, da moram predvsem paziti na roke. Na primer na rok za oddajo precej zahtevnega zgodovinarskega prevoda neke konference. Ta rok je tisti, zaradi katerega ustvarjalno delo trpi. Ampak malo premora sem kljub temu potrebovala in imela, zato so se na mizi v dnevni znašle perlice. Iz njih je nastalo nekaj zapestnic v mešani tehniki. Treba je namreč misliti tudi na naslednji petek, ko je na Vrhniki Dionizova noč z obrtniškim sejmom. There’s so much work on my desks that I’m going bonkers. Probably mostly because of the rather difficult translation I have to deliver rather soon.
But I still have to think of imminent craft fairs, so I made a couple of mixed media bracelets in various color combinations. Nothing major.

P1040060

Da so lahko zapestnice sploh nastale, se je zgodila še ena koristna stvar – morala sem pospraviti perlice. Nimam jih zelo veliko, samo en predal. Still, to be able to make them, I had to put my seed beads in order. They were in a mess and a couple of boxes opened in the drawer … you get the picture.

P1040061

Zasedla sem tudi odrejeno mi tretjino mize v kuhinji, tako da se na njej spet bohoti polimerna glina z vsem, kar sodi zraven. Trošila sem ostanke z delavnic, končevala začete kose in delala dopolnilne koščke. My third of the kitchen table is full of polymer clay related stuff again as well. I mostly succeeded to use up my Premo and some Fimo leftovers from various workshops and I made a ton of spacers and complementary beads. I should really put some of them together now! But – translation first.

P1040064

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame