22. april 2015

Na mizi v sredo (On my desk on Wednesday)

Danes ne morem pokazati nič prevajalskega, ampak če me spremljate na Instagramu (kittybg_slo), boste verjetno že čez dan videli, zakaj ;)
Na mojih dveh ustvarjalnih mizah je tole:
No translation screenshots today, I’ll be translating later in the afternoon. If you’re following me on Instagram (kittybg_slo), you’ll learn why during the day.
On my creative tables today we have:

CT01WIP06

In ker bo trenutni umetniški dnevnik čez nekaj strani že poln, sem si začela pripravljati novega. Tokrat bo to stara, čez 100 let stara klavirska vadnica v stari nemščini, ki jo počasi prepariram in spravljam v primerno podlago za slikanje, risanje, lepljenje … And since my art journal will be filled up in a couple of days, I started preparing the next one. This time I will be playing with a very old, actually, more than a century old book that I’m altering so it will take paint, drawing, collage and all sorts of abuse.

WIP07

WIP08

In še tole je na moji mizi – vsebina ustvarjalne kuverte, ki mi jo je z Danske poslala Helle. And there’s a lovely pile on my desk, the contents of the envelope that Helle sent from Denmark. Can’t wait to use it! And can’t wait for my cutting dies to arrive so I can return the favor!

artmail01

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame