23. julij 2014

Po dolgem času

Po dolgem času,  v katerem se je dogajalo in dogajalo in dogajalo in si sploh nisem vzela časa za blog, sem končno Slovona naprosila, naj mi naredi eno spodobno fotko ogrlice, ki je nastala prejšnji konec tedna. Glavne kose sem naredila že pred nekaj časa, tudi bakreni koščki so nastali enkrat maja, dodatki in druge komponente iz mešane tehnike pa so se samo nabirali na kup v moji glavi, ki potreboval nekaj časa, da je ime spremenil iz “to bi rada poskusila” v “to bo šlo zraven”.
Všeč sta mi in ogrlica in fotka, ampak dlje kot jo gledam, bolj ugotavljam, da se pol ogrlice na njej sploh ne vidi, še posebej ne bakrenih delov. Spodaj dodajam še eno na beli podlagi, da se jo bo bolje videlo.
It’s been more than two months since my last post. I’ve been more diligent with publishing in my FB album, where I can just post a photo without saying much. I really was crazy busy for the last two months and I’d have tons of things to share professionally and creatively. I’ll try to do so asap.
Anyway, this pile waited a while to get out of my head and on my working table. First I only made focals, then I made companion beads and then I just piled some mixed media, including the altered copper washers that I made sometime in May, on the table. I had great fun trying to fit everything together. I must admit that I like it.
And while I really love this photo, I just realized it doesn’t show the copper and half of the beads … hmmm … let me do another photo setup. Below.

ogrlica

Komponent imam še za eno v drugi barvni paleti, čas je pa še vedno problem. I made enough beads and focals for at least another one in another color palette, but time is still an issue!

 

Moram priložiti še “navadno” fotko, ni kaj. And the “boring” photo.

2 od zgoraj

4 komentarji:

  1. Super je!!! Tudi tebe je ujela mešana tehnika, kajne??!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Že davno, že davno, kar lahko tudi po mojih slikah in art journalih vidiš, ne samo po nakitu ;)

      Izbriši
  2. Obesek je nekaj posebnega. Pa itak trzam na asimetrične dizajne ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem ti bo pri meni še kaj všeč ;) Obožujem asimetrične dizajne.

      Izbriši

reklame