18. maj 2014

Okvirja

V petek so bile tri letve neznanega izvora (beri: nimam pojma, kdaj in zakaj sem jih kupil/dobil) in ene deska iz debla stare slive, ki je včasih rasla na našem vrtu.

A small project for this weekend (actually, for Friday and Saturday afternoon) – I started with four pieces of wood …

1 les

V soboto sta iz njih nastala dva okvirja. Manjši je šel danes od doma za darilo, veliki pa bo nekoč visel na zidu v spalnici.

… and turned them into two frames. The small one is a picture frame and left the house today as a gift and the larger is an unfinished project which will some day hang in our bedroom. (I’ll make sure to publish final result here.)

6 oba okvira

3 okvir

Ročaj za mali okvir je prišel iz K-jine škatle s posebnimi kosi.

The small frame hangs on a drawer frame which I took from K’s “special” box.

2 stvari

Za površinsko obdelavo sem uporabil šelakovo polituro, ki sem jo pred leti dobil za darilo, pa ni nikoli prišla na vrsto.

It is finished with shellac.

4 okvir - politura

Deska je bila vsa ukrivljena, zato se nisem pretirano ubadal z ravnimi robovi in ujemanjem kotov, temveč sem na koncu z brušenjem zgoljufal lep, »naplavinast« videz.

The board that was used for the small frame was all uneven and twisted so I had to “fix” some problems at corners with sanding.

5 okvir - vogal

Rezkanje utorov v velikem okvirju je bilo ekstra zoprno. Še bo treba vaditi … Ampak s temle kotom sem že skoraj zadovoljen.

The big frame was easy to put together but I had quite some work with precise routing. It’s not perfect yet, but I’m getting there.

7 vogal

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame