9. maj 2013

Svet se pa vrti [259]

Ešerjanski parket.

www
Escher parquet
Dinozaver iz balonov.

www / vir
Balloon Dinosaur
Star Trek Transformer.

www / vir
Star Trek Transformer
Minimalistične igralne karte.

www / vir
Iota Playling Cards
Kitajske rdeče gore.

vir
China Danxia
Prilagodljiva lučka.

www / vir
Delta Lamp
»Risani« film, narejen z molekulami. (Ena pikica je ena molekula ogljikovega monoksida.)

www
A Boy and His Atom
Največja raca na svetu.

www / vir
Rubber Duck
Leteče pijače.

www / vir
Airborne Beverages
Valovi, zaustavljeni v času.

www / vir
Waves
Ohišja za iPhone in Samsung Galagy z igricami na zadnji strani.

www / vir
Retro Game Cases
Ribežen za maslo.

www / vir
Butter Grater
Usnje.

vir
Leather Animals

3 komentarji:

  1. Tole največjo raco sem pa v živo videla, sva bila z mojim prejšnji teden v HK na dopustu. Prav luštna. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo,
    v okviru svojega raziskovalnega projekta bi rada stopila v stik s tabo.
    Zanima me, ali te lahko kontaktiram na kak elektronski naslov.
    Hvala vnaprej,
    AnaZV.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne vem sicer, ali potrebuješ mene ali Slovona, ampak moj e-naslov dobiš, če zgoraj pri "Avtorja" klikneš K in potem e-pošta.

    OdgovoriIzbriši

reklame