13. oktober 2012

Tek Barje 2012

Kot delček priprav na ljubljansko desetko (6993 prijavljenih, ufff!) in za preverjanje sposobnosti sem danes odtekel 8540 m po ljubljanskem barju. [Uradno je bila proga dolga 8750 m, ampak nikomur ni bilo jasno, od kje so potegnili to številko, ker so se GPS merilniki strinjali, da smo od štarta do cilja porabili 210 metrov manj.]

Malo nas je zafrkavalo vreme. Skoraj do štarta (ob enajstih) je samo nalahko rosilo, malo pred štartom pa je začelo deževati in je deževalo prve tri kilometre. Potem se je vreme spet uneslo in smo do cilja prišli po suhem (razen tisti vmesni kilometer, ki je bil speljan po travi in blatu namesto po makadamu). Trasa je pa krasna – trava in krave in v ozadju hribi in vse tečeš po makadamu (razen tisti košček, ki ga zmanjka in tečeš po blatni travi, ampak to sem menda že omenil).

Cajt? Odličen – cilj sem si postavil na eno uro, tekel sem pa 48:38, oziroma 5:42 min/km, kar me je pripeljalo približno na 3/4 skupine (moški, 31-50 let). Na desetki bo torej šlo pod uro, kar je bil moj tihi cilj že od poletja.

Za ljubitelje statistike pa je tu Garminov posnetek teka. Fotk zaenkrat ni, K. je bila na orkestrski vaji, organizatorji pa so bolj počasne sorte …

Went to the organized running event today (me = P., K’s hubby). 8540 m on the local marsh. We were running on macadam roads which turned into grass&mud combo for a kilometer, but that was not a big problem as the location is really beautiful.

The weather was so-so – it was raining for the first 3 km but then the rain has stopped.

I’m very satisfied with the result – 48:38 – as it is much better than the one I was aiming for (one hour or slightly less).

Next stop – 10 km on the Ljubljanski maraton, with 6993 registered runners for this length alone (together with 21 km and 42 km runs they expect around 17.000 people).

The recording of my run (speed, heartbeat etc) is here.

 

3 komentarji:

  1. Čestitke za čas.
    Zgleda lep tek. S prijateljico sva sklenili, da bova obiskovali čimveč različnih tekov po Sloveniji in, evo, imava še enega v planu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super! (Čeprav me boš pustila daleč za sabo :) )

      Za novice spremljaj http://www.tekbarje.si/ ali https://www.facebook.com/TekBarje.

      Izbriši
  2. Že res, da dosti tečem.
    A nikoli ne tečem hitro.

    OdgovoriIzbriši

reklame