27. oktober 2012

Poliplatnica za swap

Prijavila sem se na mednarodni swap platnic za ustvarjalni dnevnik iz polimerne mase. Saj ne vem, kaj mi je bilo, želela sem si poskusiti in sem si rekla, zakaj pa ne bi imel ustvarjalni dnevnik take platnice? Potem me je seveda kar nekaj časa mučila izvedba, končno pa sem le dosanjala, kako in kaj hočem narediti. Kar je bilo dobro, ker se je rok pošiljanja (15. oktober) že nezadržno približeval! In ker svoji swapovki Dani nisem hotela poslati kar tako gole platnice, sem si zamislila, da bi jo vkomponirala na layers love platno.
Naredila sem kup kalupov in se lotila sestavljanja slike.
I took part in an international swap of polymer clay art journal covers. I loved the idea and I thought, why wouldn’t an AJ have a polymer clay cover? Why wouldn’t I be able to make one?
So ideas started swirling around my head and didn’t want to settle down for a while, and then the mailing deadline (15. Oct) was approaching and I finally my ideas merged into one and my cover came to be. It seemed a bit plain, so I decided to incorporate it in a layers love image, I cut a piece of unmounted canvas and painted away. I hope Dana likes it as much as I do.

01

02

Druga slika je zato, da približno vidite, kako naj bi bil dnevnik videti, ko ga bo Dana obrezala na želeno velikost in sešila ovitek. Ker je podlaga nenapeto platno, je mogoče z njim delati karkoli. Ker sem uporabila kolaž z akrili in štampiljkami, je mogoče platnico še poljubno dodelati in popisati. Po želji ustvarjalke dnevnika pač.
Dana je neki bolna, tako da moje platnice še ni naredila in poslala. Bom pač še malo počakala, glavno, da se Dana čimprej pozdravi!
The 2nd picture is here so you can get an idea about how the final AJ is going to look when Dana cuts the canvas down to the wanted size and sews it together. Since it’s collage and acrylics (and some stamping), she can alter the cover in any way she likes.
Dana’s been poorly lately, so she didn’t finish my cover yet. I’ll wait for her to get well!

2 komentarja:

reklame