7. september 2012

Kaj je pa to?

Na vrt sem šla zdajle gledat, ali je kakšna bučka za kosilo (ni, ampak za jutri bi se dalo ubrati kakšno bolj majhno, sem si za danes odlomila en koruzni storž, pa bo kosilo). Sem pa našla tole in malo je manjkalo, da ne bi vsa preplašena kar pobegnila. Častna beseda, da sem odskočila, ko je sosedov pes kihnil. Kaj pa je tole? Ene 10 cm je dolgo in tista bodica je videt čist strašljiva. Pa ful se oprijema tistega slaka pod seboj.

I found this in the garden today. The thought that I could get pricked by that thingy scared the hell out of me. What is this, anyway??

P1000785

12 komentarjev:

  1. Ima pike po celi dolžini, vinski veščec jih nima. Gledam, če je tomato hornworm, teh je veliko različnih. Sam to pomeni, da bi morala zadevo odstranit z vrta, bljabljakbljak!!! (Slovon je pa v A'damu.)

    OdgovoriIzbriši
  2. Grozljivo!!
    V kakšen kozarec jo spravi, saj ni treba, da se je dotikaš!
    Potem pa nesi v šolo učiteljici od biologije :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ali pa na smetišnico pa vstran, tako jaz delam z vsem, kar mi iz "vasi" prileze na balkon ali celo v stanovanje ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Btw, nemška Wikipedia pravi, da imajo t.i. Analhorn (analni rožiček :-))) samo prelci in veščeci (hornworms) ... :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mogoče jo bom pa pustila tam. Našel Ata Slon: http://en.wikipedia.org/wiki/Agrius_convolvuli - kar pomeni, da zadeva žre slak. Nisem sploh vedla, da obstajajo slakožeri. Če bo pa slak žrla, ne pa mojih 2 melancanov, pa kar naj, no. Bom pazla, da ne grem drgač kot v rokavicah na vrt :P

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa saj je kar lepa (vzorec pa to) ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Na fotki marsikatera. Sicer pa - brrrr!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimivo je tudi to, da ima rozicek tudi buba in se iz njega v koncni fazi razvije metuljev rilcek. Ta nocni metul (pravzaprav vecerni in jutranji) ima namrec zelo dolg rilcek, da lahko pije nektar iz globokih trobentastih cvetov. Pri tem gotovo oprasuje slake in si zagotovi hrano za podmladek :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Je pa dober vzorček ... kakšna poly-zapestnica bi bla prav kulska.

    OdgovoriIzbriši

reklame