24. avgust 2012

Dalmatinski ringlo

Saj poznate mali okrogli ringlo, ki raste v Dalmaciji in povsod pada z dreves. No, lastniki ga niso obrali, jim je bilo ponujeno, če jim pomagamo, pa so rekli, da oni tega ne obirajo. Pa smo ga sami. Obrali in skuhali. Samo da ta vragec nikakor noče od koščic. Zato sem skuhala kar celega. Tekočino sem predelala v sok, ni ravno sirup, ker nisem hotela dodajati toliko sladkorja, redčiti ga je pa vseeno treba. In tudi iz kuhanega ringloja je problem odstraniti koščice. Zato sem ga kar pretlačila skozi cedilo, zdevala nazaj v kozico, dodala še malo sladkorja in naredila marmelado. Tole je pridelek iz malo več kot 2 kg ringloja. O, kuhala sem ga pa s komarčkom, ki tudi povsod dol raste, tako da ima zelo zabaven okus. In Dalmatia grows a variety of Prunus domestica, a little red plum that is difficult to separate from the pit. So I cooked it whole. I filtered the liquid part into bottles and we drink it as a nice plum juice (it has to be diluted with water). The mushy part from which it is still difficult to separate the pits, I strained through a strainer, added some sugar and cooked into a very fine and smooth marmalade.
This is from 2 kilos of plums. Oh, and I put some fennel flowers in the pot, so it has a nice additional taste.

P1000781

2 komentarja:

  1. A to je tak komarček?

    Za 2 kg ringloja je to kar precejšnja količina izdelkov, se mi zdi. Ne da?

    OdgovoriIzbriši
  2. Tak, ja.
    Ja, meni se je tudi zdelo, je pa res, da sem dodala v lonec vode skoraj do vrha. Tako da bi soku mogoče lahko rekli sladek kompot. Neki pač.

    OdgovoriIzbriši

reklame