13. maj 2012

Tehnike ponarejanja – usnje

Zadnji čas sem se kar nekaj ukvarjala s tehnikami ponarejanja naravnih materialov. Deloma verjetno tudi zato, ker sem nestrpno čakala Evino delavnico, saj so tudi njeni naucum beadsi “ponaredek” organskega videza. Zelo uporabno se mi zdi “usnje”, saj je primerno za veliko priložnosti. Nosila sem ga na koncertu, po Majinem vzoru sem iz njega naredila knjigico, ki sem jo obesila na kovinsko knjižno kazalo, zdaj pa sem poskusila tudi s kalupi.
Ker me te tehnike privlačijo, sem se odločila, da jih nekaj predstavim tudi na delavnici. Dva kosa sem že predelala v uhane, preostali pa še čakajo končno obdelavo.
I like the various faux leather effects because of their versatility. They can cover various styles and objects.
02 uhani
faux leather

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame