8. maj 2012

Pa nadaljujmo

Zadala sem si, da porabim čim več že davno narejenih fimo kosov, ker se mi kar nabirajo in nabirajo po škatlicah. Šele zdaj sem obesila 2 izdelka z ECC-ja. Šele zdaj sem obesila tudi še zadnji srček, narejen za blogočvek. Manjše kose moram še prevrtati. Toliko kosov, toliko idej, toliko še novih, ki nimajo časa priti na plano … I’m determined to use up most of my polymer pieces that lay around in their various phases of semimanufactures. I finally got around to hang my only Eva-artichoke from ECC and the heart from Bettina’s class and the last of the hearts I did for a blog-meeting in … November, I think. Yes, some things take a long, long time. There are too many pieces lying around and too many ideas swirling around my head. And so little time!

obesek

obesek - srček

obesek - srček

2 komentarja:

  1. Kot bi brala svoje besede... samo da so tvoji kosi stokrat bolj - kot bi rekla Frišna - blazn džazn.

    OdgovoriIzbriši
  2. O waw kok so dobri... Pa naj ti uspe čim prej uporabiti kose na "zalogi", da jih bomo lahko tudi mi videli=) Lepo se imej...pappa

    OdgovoriIzbriši

reklame