6. marec 2012

Freeform à la Bettina

Tudi te nastajajo sproti, ko so pa tako fine. Ta je šla v trgovino Zlata ptica. V živo deluje mogoče malo bolj ribasto … And another one with Bettina’s scrap clay technique, love it, of course, because there’s no such thing as scrap in polyclay, right?

ogrlica

5 komentarjev:

  1. O, tale obesek je pa že čist poleten. Krasen je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav všeč mi je. :) Super barve. A ti greš tudi na artovo delavnico z Liso?:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ... če ti povem po pravici, me ni nobena strašno pritegnila. Edino na micro collage sem gledala, če bi se potrudila, pa me tako zasipajo z delom, da ne vem, kaj naj.

    OdgovoriIzbriši
  4. K, na delavnico se splača it zaradi energije, ne tehnike :) No, vsaj jaz sem še čist navdušena :) Saj navodila za tehniko sutton slice sem našla na netu, celo ona sama je razložila na TV :) ampak v živo je povedala še toliko drugih reči, pokazala še nekaj dodatnih tehnik.. ja no, saj počasi se bom umirila :)
    Aja, obesek je pa super, čisto poleten :) tale bo super zgledal na malo zagoreli koži ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasen obesek, diši po poletju in poletnih majčkah!

    OdgovoriIzbriši

reklame