6. januar 2012

AJED – povzetek tedna (1)

Prvi teden novega leta se zaključuje in če se bo tako nadaljevalo, ne bo švoh, bo pa zelo utrujeno. Upam na kakšen manjši premorček sem pa tja, ker preveč pestrega tudi ni najbolje, to so vedeli že stari kitajski učenjaki.
Lani sem objavila kar 49 tedenskih dnevnikov z eno ali več stranmi, kar se mi zdi zelo fino, še bolj fino pa se mi zdi, da mi je tole polnjenje zvežčičev prešlo v navado. Pisanja običajnih dnevnikov sem se namreč še celo v najstniških letih marsikdaj naveličala in imajo zvezki iz tistih let popisanih le po nekaj deset strani ...
Letošnji cilj je, da za tovrstno ustvarjanje zase navdušim še koga. Zato Zimska pravljica (ki se je za hip zataknila pri eni od prijavljenih ustvarjalk in ne bomo nič kazali s prstom, ker je treba pri tem delu le uživati, če je treba na silo, pa ni mogoče zares uživati). In zato današnji otvoritveni bombonček – če želite, pokomentirajte tole objavo. Komentarje bom zbrala in eno od avtoric obdarila z ročno sešito knjigico, ki jo bo lahko uporabila kot ustvarjalni dnevnik ali skicirko ali …
Tu so torej prve letošnje strani in … vidite tisto slikico desno zgoraj na zadnji fotki? Aha, od Slovona sem poleg nove fotke (uaa!) dobila tudi polaroidni tiskalnik malih fotkic (jupi!).
So this is the opening post, the 1st resume of the 1st creative week in the new year. We had a good start if it continues this way, the only thing I’ll have to complain about will be tiredness.
So, my first pages for this year. See the little photo in the top right corner on the last picture? Beside a new camera (wow!) I got a polaroid zink printer from hubby (yay!).

aj 01-01

aj 01-02

aj 01-03

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame