25. november 2011

10 minut na dan - Art journal every day (45) in Round Robin AJ

Teden je naokoli, čas za nove strani v mojem pisanem dnevniku. Ena je enojna, ena pa dvojna. Dogaja se še vedno 100/h, ampak ob večernem packanju med gledanjem serij se lepo umirim. In lepo zaspim kot ubita (razen, če zaporedoma gledam Fringe in Terra nova, potem me očitno tlačijo more). Another week has passed, it’s AJED time again. I love my AJED time, it’s just for me. Stuff is happening around me, to me, but the 10, 15 minutes I take for my journal, not much exists anymore, I even forget to follow the TV-series running, which is good if it happens with some scenes from Fringe or, say, Bones.

10 min - 45-1

Da pa slučajno ne bi bilo dolgčas, pa da še vam popestrim kakšen dan, sem si zamislila, kaj, če bi vas povabila k ustvarjanju ene take ustvarjalske knjižice, v bistvu skupinskega umetniškega dnevnika? Tiste, ki to morda že počnete, tiste, ki še nikoli niste, pa ne veste, kako bi se opogumile, tiste, ki še pomislile niste na kaj takega, pa bi morda poskusile vsaj nekaj skupinskega … vse, ki bi se hoteli v tem preizkusiti. Kakšen teden bi zbirala prijave, sešila knjigico praznih listov, s praznimi platnicami, nekaj vanjo začela risati in pisati, da ne bi koga popadel strah pred snežno belino.

Tako razpisujem: izdelavo verižnega umetniškega dnevnika Praznični dan pri ledeni kraljici
Postopek: prijavite se v komentarju ali na moj e-poštni naslov
V ponedeljek pošljem prvi prijavljeni narejeno knjigico s prvo narejeno stranjo (v ta namen potrebujem njen naslov, seveda) in naslovom naslednje prijavljene.
Naslednji ponedeljek pošlje dnevnik s popisano, porisano, polepljeno, poštempljano (in PODPISANO) stranjo ali dvema naprej naslednji in tako do konca, dokler se knjižica ne vrne k meni. Hkrati na svojem blogu objavi, kaj je naredila. Če nima bloga, pošlje fotke in besedilo meni, da objavim jaz.
Ko naredimo krog in je dnevnik spet pri meni, naredim za vsako udeleženko kopijo, ki jo bo imela za spomin in navdih, če se bo lotila “vodenja” svojega lastnega umetniškega dnevnika.

In? Bi se kdo šel? Mislim, da je tema dovolj široka, da zajamemo vanjo zimo, praznike, a ne omejeno na decembrske, saj upam, da bomo delali še krepko v januar, se pravi, da bom dobila več kot 4 prijave :)
Velja vse. Kolaži, risanje, barvanje, pisanje, štempljanje, jelenčki, punčke, snežinke, vezenje, kar vam pade na misel. Seveda ni treba, da pišete bohve kaj osebnega, cilj ni v tem, da bi kdo o vas izvedel največje skrivnosti, cilj je, da se zraven zabavamo in sprostimo in se malo igračkamo, spotoma pa še nekaj lepega ustvarimo. Da bo lepo, stavim glavo :)
I’m want to try to organize a Round Robin AJ. If any of our English readers would be interested, please, write me an e-mail and I’ll send you the details in English.

10 min - 45-2

5 komentarjev:

  1. Saj se še nikoli nisem šla kaj takega, ker verižna pisma smo ponavadi lahko samo skopirali, kle pa je treba kaj tudi zares narest :)

    Sem firbčna, sama se zih ne bom spravila delat tega tako kot ti to delaš/rišeš. Tako pa vsaj poskusim lahko :) Zato me daš lahko na seznam, da vidim to čudo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oj, tudi mene prištej zraven; se mi zdi fina ideja; in jo fulll podpiram. Ti pošljem naslov po mailu!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Če nisem prepozna se tudi jaz grem☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bi se tudi šla, če bi lahko prišla na vrsto enkrat bolj januarja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Roba, glede na to, da sem prva jaz, boš najbrž res prišla na vrsto šele enkrat januarja :)

    OdgovoriIzbriši

reklame