9. september 2011

10 minut na dan - Art journal every day (35)

Prvi zares delovni šolski teden se izteka. Fin teden je bil, zelo deloven. Popoldne sem pa navadno kar padla na kavč, utrujena do skrajnosti. Seveda mi ni kaj dosti pomagalo to, da sem si na vetru Velike Planine prehladila mišico na hrbtu … ampak zdaj sem že praktično v redu.
V AJ mi je uspelo narediti eno slikico. Pri ogledu je treba nujno zanemariti dejstvo, da jaz za pejsaže res nisem, ker tole je videt bolj kot pobarvanka, ne toliko kot akril, ne? Ni mi pomoči, rada se preizkušam, pa če mi kakšen delček bolj uspe, sem že čisto hepi … Na primer razmerja … kje so še sence Smeško, ki mežika
The past week was rather nice if extremely busy. In the afternoons I was much to tired to even draw and the fact that I had a sore muscle on the back, probably because of the windy Sunday trip, didn’t help me one little bit.
I managed to do one page in my AJ, inspired by the aforementioned windy Sunday trip on Velika Planina. Just to remember the day, not because I’d be any good at landscape painting.

10 min - 35-1

1 komentar:

reklame