2. september 2011

10 minut na dan - Art journal every day (34)

Tudi tale teden se počasi približuje koncu. Naša šolarja se veselita, da je njun delovni teden dolg samo 2 dni, pravzaprav bolj poldrugi dan, midva se veseliva, da lahko danes v miru delava vsaj do kosila …
Omislila sem si nov tečaj pri Julie&Chris, tako da bo na vrsti tudi nekaj platen in podobnega, za začetek pa sem z novimi Open Golden akrili naredila podlago z druge slikice. Še ko sem jo barvala, sem vedela, da bom nanjo skušala preseliti davno narejeno skico po predlogi iz Adamsovega vodnika, pa mi je skica veliko bolj uspela kot tokratna izvedba Žalostni smeškoBom še vadila! Dete na prvi slikici pa tudi še ni končano … ne vem, kakšne barve lase naj ji naredim, glasujte! Pa nekakšen vzorec bi si še zamislila za njeno majčko.
Another AJED week is ending, school started, I began another painting class with Julie&Chris, there’re unfinished work pieces all around the house … The 1st page is not really finished because I cannot decide on her hair color, she’s been staring at me with white hair for a couple of days. Suggestions welcomed! I also think that her tee needs a pattern of some kind. On the 2nd background, made for Julie’s class, I transferred a sketch made years ago, based on the cover of the Guide.
Wordings: I’m alone in my mind. There’s no map and no road. It’s one of a kind, just as yours is.
Three things don’t stay hidden for long: the sun, the moon and the truth.

10 min - 34-1

10 min - 34-2

4 komentarji:

  1. Aha, aha! Čakam poročilo o open barvah. :) Kako so ti všeč? In če si zadovoljna s tečajem? Veš kaj, meni je ta skakajoča ženska prav všeč. :) Ne vem kaj se pritožuješ. Glede detetove frizure pa glasujem za črno, ker je ostalo precej barvito in bo najbolje izpadlo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Torej, ne vem. Mislim za open barve. Za zdaj nisem opazila TAAAAAKE razlike, edino to je res, da sem lahko precej časa blendala platno. Bom v teh dneh objavila blend, pa boš povedala. Vzela sem belo, buff, pa medij, vijoličasto sem pa slučajno imela, tako da bom lahko s tisto tudi še malo poskušala. In ker v belo in buff mešam tekoče goldne, je čas sušenja malo skrajšan. Glede na to, da mi gre čakanje, da se plasti sušijo, ponavadi na živce, je verjetno kar v redu.
    Julijini tečaji so meni vedno všeč, sploh odzivnost, sem pa pri 5 od 12 lekcij, tako da sem še bolj na začetku. Za blendanje mi verjetno ne bi škodil en Mega Golden Synthetic Angular penzl, sam ...
    A črno? Hmmmm...

    OdgovoriIzbriši
  3. Za blendanje rabiš dva.. enega za nanašanje barve in drugega suhega za dokončno zablendanje :)))) mam tista dva, ki ju je Julie priporočala v enem tečaju. Samo uporabljam ju ne dovolj, da bi se tule pravzaprav lahko kaj oglašala :))))
    Meni sta obe strani fajn. Boš že pogruntala, kake lase ji dat..

    OdgovoriIzbriši
  4. That face is super fabulous! Love, love, the page!

    OdgovoriIzbriši

reklame