19. avgust 2011

10 minut na dan - Art journal every day (32)

Tako, dopust je prišel in je šel, jaz sem več prevajala in plavala, kot risala in se po zvezkih igrala, tako da imam pokazat bolj malo.
Prvi kukrakvarel je nastal eno jutro, ko sem se zbujala za prevajat, sem mislila, da bom šla  s črnim micronom okoli, pa pravijo, da ne, sam menda moram tisto, kar naj bi bile hiše na drugi strani zaliva, dokončat … bomo še vidli. Naslednji dve strani sta nastali skoraj hkrati, ko smo delali razglednice (pokažem jutri), podlago za zadnjo sem pa že doma naredila, pa tudi bolj na hitro. Gor so pa semenčka iz lukoranskega zaliva.
Mal je vroče, ste opazli?
So, here are my next 4 pages in the AJ. Last Friday I was away and couldn’t post them. I didn’t do many of them anyway, I’m not sure why … I read, translated, swam, ran … just didn’t create much. Some jewelry I still have to show.

10 min - 32-1

10 min - 32-2

10 min - 32-3

10 min - 32-4

1 komentar:

  1. Jp, moj blog tudi sameva - iz podobnih razlogov...

    Bibe Bube Baje so mi najsrčkanejše :)

    Ja, smo opazli.

    OdgovoriIzbriši

reklame