10. junij 2011

10 minut na dan - Art journal every day (23)

Je vprašala moja sestra, ali sploh še blogava. Ja, blogava že, če imava o čem. In tako se pač zgodi, da ni cel teden skoraj nobene objave, ker sem jaz v ustvarjalnem hiatusu, Slovon pa kolne nad neubogljivo kodo, potem se pa par dni zapored dogaja in pade par objav. Tak je lajf, ne?
V petek po prejšnji objavi smo se babe v sicer nekoliko okrnjenem številu po dolgem času spet zbrale in na koncu večera je že bilo tako, da so me od smeha lica bolela. S skupnimi močmi sta nastali strani na prvi fotki. Upam, da sem dekleta navdušila nad art journalingom.
Drugi dve sta pa počasi med tednom nastajali. ”Pot” je z oljnimi pasteli, hja, no, globine ji manjka. Pa ta podlaga ni nič prava za oljne pastele, se nočejo razmazat. Ali pa bi morala narediti več plasti? Pojma nimam. Veveričko sem začela v torek, ko sem eno srečala v gozdu za hišo, zdaj se moramo namreč skozi gozd vozit, ko smo ostali brez običajnega dovoza. Ni vedela, ali bi skočila na levo ali na desno stran ceste, pa sem malo počakala, da se odloči. In klela, ker sem ravno 2 minuti pred tem fliknila fotoaparat iz torbice, da ne bom po mestu nosila pretežke … In ker nisem imela fotke za podlago, je veverička malo postrani.
Če verjamete … Smeško, ki mežika
And here we go again. The spread was done by a bunch of lovely ladies on a “girlz night out” night and it was real fun.
The other two pages are “normal”. I met a squirrel in the woods behind our house, she was really cute! Not like the one on the bottom page.

10 min - 23-1

10 min - 23-2

10 min - 23-3

2 komentarja:

  1. Glede pisanja bloga te pravzaprav občudujem, ker spraviš veliko objav skupaj...jaz sem namreč brezupen primer...

    Najboljši izgovor ni razlog...100% resnica. Samo vsak se zase odloča in so trenutki, ko bi se moral sam sunit v rit in sterat v akcijo :)

    Luštno je bilo risati (jez sem bolj v digitalnem, instant svetu) in upam, da mi rata še kdaj kaj scoprati...

    OdgovoriIzbriši
  2. luštno je bilo :)...jaz bom pokušala navdušiti našo taveliko, ker mi je škoda, da imam en kup listov, ko bi lahko bile risbice lepo na kupu :)

    OdgovoriIzbriši

reklame