5. april 2011

Po Alcessinih sledeh

Jaz menda vsako stvar vsaj enkrat poskusim in sem res morala, ampak moooorala poskusit tudi Alcessino solato s čipsom. Kaj naj rečem? Ker sem izbrala koruzni čips, ki mi je všeč, mi je bila tudi solata kot taka všeč. Seveda čisto iz svoje kože nisem mogla, pa sem narezala čez malo puranjih prsi na kockice, strašno pa sem si želela tudi šampinjone, ki sem jih s peteršiljem podušila v vinu.
Želela sem si še nekaj malega sladkega, zato sem umešala petminutko, zraven sem si naredila še kapučin. Pravzaprav sem hotela pojesti samo pol petminutke, ampak moje velike oči mi niso dale miru in zdaj sem absolutno presita Žalostni smeško
I had to try Alcessa’s salad with chips. Not bad at all! And although my brain was telling me not to, I just had to mix up a 5-minute microwaved sponge cake as well. Oh, if I only had the strength to leave half of it in the cup …

P1140947

P1140948

5 komentarjev:

  1. Super zgleda. Sicer ne vem, če je bila to dobra ideja, da sem izvedela za ta 5 minutni biskvit zdaj, ko sem na dieti. :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. :-)) Skrivnost te solate je "vse kar imaš rada (predvsem zelenjavnega, pa tudi druge zadeve) + čips" - veseli me, da ti je uspela :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj, ne, zmečeš skupaj stvari, ki so ti všeč, pol se pa že težje zgodi, da bi bil rezultat zanič ...

    OdgovoriIzbriši
  4. super ideja za poletne dni....no pa tudi tiste prej ko se "pripravljamo" na poletje in kopalke :)

    OdgovoriIzbriši

reklame