8. april 2011

10 minut na dan - Art journal every day (14)

Ta teden sem imela več časa, lažje se je dihalo, sonček je bil, ogrelo se je, vse je nekako bolj prav. Tako je tudi strani v dnevniku nastalo več. Štirinajsti teden, hoho! Včasih se mi zdi, da mi zmanjka navdiha, pa se izkaže, da ga je med listanjem po blogih, prijavljenih na AJED, takoj dovolj, včasih zadošča že film ali vaja pri pilatesu … Kar pojavi se. Bera tega tedna mi je všeč, razmišljam o platnih … Week 14 and still going strong. I had a bit more me time this week and it felt really nice. The house isn’t any cleaner, that’s true, but it doesn’t seem to bother anyone.

10min - 14-1

10min - 14-2

10min - 14-3

10min - 14-4

10min - 14-5

10min - 14-6

5 komentarjev:

  1. Poglej, poglej! Super so! Tiste "vžigalice" so mi najboljše. Tudi jaz bi jih spravila na kanvas. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow! You've really done a lot in your journal! I love your buildings, your lettering, your umbrella drawing, and your swan. Very nice. I just started the Art Journal Every Day challenge. Hopefully I can stick with it as long as you have!

    OdgovoriIzbriši
  3. uf ajbolj mi je vešeč labod!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Naaajs. Od vsega najbolj všeč to, da delaš iste zašprudlane o-je kot jaz. Samo da so moji obrnjeni v nasprotno smer :)

    Moj nekako najbližji približek tvojim umetninam je to, da sem začela pisati "logbook" (http://www.austinkleon.com/2010/01/31/logbook/). In je prav fajn. Tu pa tam kak dudl tudi zaide, pa kak okrašen rob, mogoče bo pa kdaj še kaj več slikovnega...

    Uživaj, uživajte vsi!
    N.

    OdgovoriIzbriši

reklame