26. marec 2011

Potep po Sydneyu

Sobota.

Slabo vreme – oblačno z občasnim dežjem – zato sem se odločil, da bom izlet s trajektom na Manley (kar mi je priporočilo vsaj 20 domačinov) preložil na jutri. Raje sem se odpravil na ogled botaničnega vrta.

Saturday.

The weather was quite bad – cloudy with occasional rain – and so I decided to skip the Manly ferry trip which at least 20 Australians have recommended and instead visit Royal Botanic Garden.

Royal Botanic Garden

Royal Botanic Garden

Royal Botanic Garden

Royal Botanic Garden

Nato sem se odpravil do opere. Saj jo vsi poznamo, a pofotkat jo je le treba.

Next stop was the famous Sydney Opera.

opera

opera

opera

Vreme se je medtem malo popravilo, a akumulator v fotoaparatu je bil že skoraj prazen, pa sem se odpravil nazaj v hotel (in spotoma kupil rezervni akumulator).

Po par urah počitka in malici v bližnjem Burger Kingu (zanič, v Evropi imamo boljše) sem šel še do kitajskega vrta. Krasna zadeva.

During this time the weather slowly got better but I couldn’t go to Manly because the battery in my camera was almost empty. And so I returned to the hotel buying a spare battery along the way.

After couple hours of rest and a lunch in the nearest Burger King (bad food, European BKs are much better) I went to Chinese garden. Really nice place.

chinese garden

chinese garden

chinese garden

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame