23. marec 2011

Evkaliptovci

Torek.

Danes sem se potepal malo bolj naokoli.

Tuesday.

Today I made a longer trip.

trip

Najprej z vlakom v Mordialloc, kjer sem si ogledal obalo in morje. Samo ogledal, ker je bilo oblačno in deževno in nikakvo.

First I took a train to Mordialloc to see the beach and see. The weather was grey and sad.

beach

Potem smo se peljali v Belgrave, kjer sem si ogledal prostovoljno gasilsko postajo.

Then we went with car to Belgrave where I visited the voluntary fire brigade.

fast response car

Potem pa smo se odpravili v park Dandenong Ranges, kjer imajo papige, drevesno praprot in evkaliptuse - Eucalyptus Regnans, najvišja drevesa na svetu.

The we visited the Dandenon Range National Park to see parrots, tree fern and eucalyptus regnans – the highest trees on the planet.

cockatoo

eucalyptus regnana

tree fern

eucalyptus regnans

tree fern

Za konec pa sem si ogledal še njihovo parno lokomotivo.

Potem sem se odpeljal nazaj v Melbourne in zdaj vam pišem to sporočilo …

To top the day we walked to the Smoking Billy, a working steam train.

And now I’m back in Melbourne writing this post …

steaming billy

1 komentar:

  1. Hm, sem že hotela reči, da tisto olupljeno drevo na sliki zgleda kot Jarrah, pa me je wiki poučil, da je Jarrah = Eucalyptus marginata.

    OdgovoriIzbriši

reklame