18. marec 2011

10 minut na dan - Art journal every day (11)

Danes je petek in čas za mojo objavo AJED. V molk ne verjamem v nobeni obliki, sploh ne v blogerski molk in sploh ne, dokler na blogih ljudje objavljajo take smiselne povzetke dogodkov, ki prispevajo k razumevanju. Ok, verjamem v kratek obmolk za izkazovanje spoštovanja umrlim, ko je že vse drugo povedano. Tokrat še ni vse povedano, zato poleg 3 dokončanih strani objavljam danes tudi začetek naslednje.
Prva stran je nastajala vsaj tri dni, zato pa je bila druga narejena takojprec. Malo špricanja okoli mask … Skico s svinčnikom za tretjo sem pred nekaj časa narisala par praznih strani naprej, po navdihu z nekega bloga – in ga ne najdem več, da bi ga ustrezno polinkala, presneto. Napis za zraven se je slučajno ujel z objavo z bloga A year in the life of an art journal – nič drugega mi ni ostalo v glavi od cele objave, samo ključna beseda. Moja glava je čudna. Zadnja je nastala včeraj. Pismenki za življenje in smrt sem snela z google translata, upam, da sta res pravi …
It’s an AJED Friday again. I’m still persisting, trying to incorporate my life and my feelings about things that touch me, in my AJ.

10min - 11-1

10min - 11-2

10min - 11-3

10min - 11-4

2 komentarja:

  1. I'm grateful for your invite. Journaling a page a day has allowed me to discover a whole community. This community spans the globe and I am excited to be a part of it.
    Does your husband submit journal pages as well? My wife (traceycrafts) has begun to enter her pages as well to the flickr.com site.
    Art journaling has become a lifeline for me. Currently, I am studying Art Therapy; I hope to be able to have an impact in people's lives by combining psychology and art. Journaling has helped me to cope with studying about all of the different populations that exist in the world of psychology. In whatever small way, I wish to help the world become a better place, so that there can be an even greater, more constructive interchange between all.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, he blogs about other things. If you start following the blog, you have to check who published what at the bottom of single posts. My posts are signed K, his are signed Slovon. Since I'm only dabbling in art and crafts, his posts may be more interesting than mine ;)

    OdgovoriIzbriši

reklame