27. maj 2010

Svet se pa vrti [111]

Abecedni stoli.

www / vir
ABC chairs
Zložljivo, premično, spremenljivo … pohištvo.

www / vir: Ata Slon
Public School

3 komentarji:

  1. Čist navdušena nad videom z drugega linka. Pogledala parkrat :) Wauuuuu :) Že tuhtam, kaj bi doma implementirali, samo okovje bi morala kje ustrezno najt.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha, tudi midva sva ga nekajkrat pogledala in tuhtala, kaj bi se dalo. Vsekakor bo šla miza + polička za pod dvižno posteljo v Sončino sobo, ker ta mehanizem že imamo iz stanovanja in čaka, da se bo predelal v novo posteljo. Za mize je pa moj ljubi Slovon rekel, da so v mojem primeru hopeless, ker itak zapolnim vsak kotiček na njih in se jih ne bi dalo nikoli več zložit ...
    Sicer pa opozarjam, da prav mehanizmi za postelje so nagravžno dragi - pri nas. Malo gromozanski za uvažanje verjetno tudi. Drugo pa verjamem, da bi se marsikaj dalo skombinirat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kar se miz tiče sem tudi jaz čist "hopeless" :))) Bi težko še kdaj zložili, ko bi enkrat uporabila. Čeprav bi bilo fino pogruntat kako rešitev, ki bi mi prav prišla pri krojenju za šivanje.
    Mizarja imam v familiji, bi ga že obrnila.. se enkrat ni dal in sem dečvino povišano posteljo z omaro naročila pri eni firmi, izdelano po naročilu. Čisti poden od izdelave in komunikacije za nas picajzlasto vzgojene. Od takrat ni težav s prepričevanjem :))) Dokler bo delal.
    Pri mehanizmih bi se pa verjetno zataknilo :( Ampak kjer je volja (beri trma), je tudi pot :))

    OdgovoriIzbriši

reklame