14. maj 2010

Ptičkast kolaž s transferji

Moje objave so zadnje čase nekam redke, zato pa se poglavja prevedene knjige pridno množijo.
Druga podlaga, ki smo jo delali pri Complex Collage, je bila lesena, ker se na les najlažje prenašajo transferji. Ker se da fajn s prstom podrgnit ;) Spodnji mi je uspel v prvo, zgornji ne ravno, pa sem popravljala, pa je zdaj bolj nagužvan. Naša tavelka pravi, da sem izbrala čudne barve za ptiča
This is my 2nd Complex Collage, the transfer background. I played with contrasting colors a bit, but I can’t decide if it was a bit too much. I had some problems with the transfers, but overayll I’m quite happy. I’m afraid that the coloring of my focal image is still a bit amateurish, but that’s who I am, n'est-ce pas?
kolaž s ptičkom

8 komentarjev:

  1. Uf, krasen ti je uspel. :) Jaz se sploh še nisem lotila tega tečaja, samo pridno videe gledam. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmm, glede na tvoje dosedanje dosežke kar priznam, da komaj čakam, da vidim, kaj boš s tem tečajem naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet si pridna, tako pri prevajanju kot pri ustvarjanju. Všeč mi je rdeča barva, ki prav zažiga!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna! Če že malo manj ustvarjaš, pa delaš drugo.
    Tudi meni so barve malo čudne...pa ne za ptiča - je pač papagaj :P, bolj mi ne sedejo na tisto lepo rdečo podlago.

    OdgovoriIzbriši
  5. i think that all of your collage images go together beautifully! i love your rich red background, and your little birdie is so cute and colorful!!! :))

    OdgovoriIzbriši
  6. :) tale ptič pa nekam čudno spušča jajca :)
    Barve so pa prima ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo všeč. Lepo izgleda tale lesena rdeča podlaga. Pri meni pa že cel mesec ležita dve nedokončani art razglednici za tebe....ena moja in ena od najmlajše.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, se pravi, da moram hitro naredit še kakšno. Da bosta končali ;)

    OdgovoriIzbriši

reklame