28. maj 2010

Manga skrčljivke

Pred časom smo malo preskušale skrčljivo folijo, ki mi jo je v enem od prvih dobljenih bombončkov poslala Mravljica in naše dete je bilo seveda totalno navdušeno. Tako sem zadnjič, ko sem na Funky Kits naročala manga štampiljke, pri Glitter potu naročila še paket folije. In črn StazOn, ker VersaFine res preveč razliva. Dete uživa v barvanju z barvicami še bolj kot v barvanju s Tria markerji, njene prijateljice pa uživajo ob rezultatih, tako da jih je nekaj šlo od hiše, še preden so prišle pred objektiv.
In še celo moj poservisirani telefonček je dobil nov obesek.
My daughter and I made some shrinkie mobile phone hangers. She loves making them, her friends love her for making them … and I enjoy coloring manga stamps so much! I thought that I’ll keep the reader, that would define me all right, but our little future guitarist said that until he gets his 1st guitar, he doesn’t need a hanger, so I kept the manga guitar player for a while … my phone doesn’t mind ;)

manga shrinkies

 P.s. Sometimes it doesn’t work like you want it to.
botched shrinking

9 komentarjev:

  1. Nisem ravno neki manga-fan, ampak te vaše slikce so pa strašno srčkane.

    P.S.: Ono na pol zvito probajte še enkrat segret...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma sem jo skušala neki ravnat še vročo, pa se ni nič kaj premaknila. A probam s heat gunom?

    OdgovoriIzbriši
  3. Uu krasne so. Jaz vse skrčke delam kar s heat gunom :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem jih najprej s svojim industrijskim heat gunom, potem s Tančinim roza pujskom, ker je moj preveč pihal, potem smo pa ugotovili, da se čisto najlepše, najbolj ravno in najmanj naokoli frfotajoče naredijo v pečici, kot piše v navodilih :D
    Ta je bila edina, ki se je tako grdo zvila. Da bi jo potem poskusila lokalno s heat gunom segret, mi pa ni kapnilo, jasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. K, ti kar poskusi :) če le ni zlepljena. Sicer pa najprej poskusi odrezat s skalpelom, potem pa s pištolco segreješ in s čem malo potlačiš. Jaz dam kar kako ponvico čez :)

    OdgovoriIzbriši
  6. These are fab might just have to have a play thanks

    OdgovoriIzbriši
  7. They're brilliant! What are you using to colour them? Have you tried heating your dodgy one again then laying something flat on it to help flatten it out? The "shrinkie" i use you can reheat it again... just a thought.
    have a great day
    Michelle
    xx

    OdgovoriIzbriši
  8. I will try reheating it :)
    I use color pencils to heat them.

    OdgovoriIzbriši
  9. i haven't used shrinky dinks in such a long time....and i should get some out because it's SO much fun to play with! your little mangas are awesome.....and i think your son is brilliant with his "reminder" that he doesn't have a guitar yet......hee hee, i got such a kick out of that!! have a great weekend! :))

    OdgovoriIzbriši

reklame