20. marec 2010

Hranilnik

Za swap sem naredila šparovček. Izdelan je iz balze, porisan s pirografom, pobarvan in poslikan z akvareli in akrili. Vrata se odprejo, ker so na usnjenem “tečaju”, tako da je mogoče denarčke ven pobrat. Staro hišico s kamnitimi okenskimi okviri in streho iz kamnitih skril obkrožajo pomladno cvetoče cvetlice. Žleb je izdelan iz črnega skicirnega papirja, pobarvanega z interferenčnimi in iridescentnimi akrili. Na zadnji strani je balkon z visokimi okni in kamnito ograjo. Streha zaradi starosti žal nekoliko zamaka.
Spodnja ploščina je 10x8 cm, visok je 12 cm.
Ozadje je pa samo za fotko, tega moja swapika ne bo dobila ;)

I made this piggy bank (money box) for a swap. It’s made out of balsa wood (cut from scratch of course). I drew the features with a pyrography tool and painted it with acquarelles and acrylics. The door can be opened because of the leather hinge so it is possible to empty it. The old stonehouse with stone window frames and with a slate roof is sorrounded with spring flowers. The gutter is made out of black drawing paper, painted with interference and irridescent acrylics. On the back there is a balcony with french gothic windows (talking about mixed styles, right?) and a stone railing.


The roof is very old and it leaks.
Measurements: 3x4x5 inches.
The background is for photo purposes only.

sparovcek spredaj sparovcek zadaj

13 komentarjev:

  1. Eeeee, magari. Sem notri gre kar nekaj petakov, bi bilo že čist fajn.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čist huda ideja je tole.

    Prav krasen hranilnik si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Polno? Sem slišala polno?
    :))))))))) A to je dodatek, potem? :)))No ja, saj moj tudi ni odšel prazen, res je :)

    Tegale si pa res želim videt v živo. In ga bom - moj je, moj je :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super hranilnik!!!Pa , če bo še poln....vijuuuuu:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Šparovc? Uuuu. Čudovit je!

    OdgovoriIzbriši
  6. To je skoraj kot zadetek na loteriji! Simpatična hiška, dodelana do potankosti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja in izdelava ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Simpatična hiška in pravi magnet za evrčke!

    OdgovoriIzbriši
  9. O kakšen simpatičen šparouc ;). ŽE dolgo nisem nič žgala v les, me je kar malo zamikalo ;

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna ideja in super izvedba. Se ga ne bi branila. :) Praznega ali polnega. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. :) ful ste dobre :) kolk enih različnih idej za bolj zanimivo "šparanje" :)

    OdgovoriIzbriši
  12. U, kako je lep. Tako lepo sestavljen, okrašen pa naravnost pravljično.

    OdgovoriIzbriši

reklame