19. marec 2010

Art razglednica (3)

Rosie je pravkar sporočila, da je razglednica prišla k njej, zato jo lahko objavim. (Opravičujem se za obupno fotko, podlaga je narejena z iridescentnimi barvami. Piše pa: if life gives you lemons, make lemonade – with an umbrella!)  Novo fotko (na kateri se žal še vedno ne vidi iridescentnih barv, sem si sposodila z Rosijinega bloga.
Če bi še kdo swapnil doma narejeno razglednico z mano, naj se javi ali v komentarju (z mejlom) ali po mejlu! Zelo zabavno jih je delati in ni treba, da so z akrili. Lahko so štampiljkaste ali pa iz papirčkov ali kakršnekoli lepljenke ali narisane z barvicami, voščenkami, flomastri, tušem, samo kupljene ne. No, bele podlage so seveda lahko kupljene, lahko pa uporabite kos tršega papirja 10x15 cm in tako kakor Mary razglednico na zadnji strani kar narišete.
Rosie let me know that my postcard arrived so I can show it to you. (Sorry for the poor photo,) I snitched the image from Rosie’s blog because my photo was one of the most crappy I ever took, unfortunately the background iredescent acrylic color still doesn’t show. The writing on the left says: if life gives you lemons, make lemonade – with an umbrella!
LL razglednica 03b

4 komentarji:

  1. Thanks so much Kitty - it is much more beautiful than that photo!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa.
    Meni še vedni ni nič uspelo naredit. Očitno mi zadnje čase ni noben izziv usojen. Hmm. Če bo še čas...mogoče naslednji teden.

    OdgovoriIzbriši
  3. i love, love, love it!!! the colors are beautiful.....and those lemons are fabulous!!! wonderful!!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa je KItty.
    In napis mi je strašno všeč.
    Bom danes tole pokazala moji Ani(ko se prebudi)....mogoče pa njo potegne. Ona je takšna....bolj umetniška dušica.

    OdgovoriIzbriši

reklame