22. januar 2010

Grelčki (2)

 

Dvoji za tamalo, zame pa nič, kaj? WinkingNak, tile so zame.

I made a pair of wristwarmers for myself as well. But I still needed real gloves this morning – it was –9 C when we had to go out.

P1100647

Gordy je spraševala za navodila. Hmmm, a so bila na pepermintu ali kje drugje? Pri funchi? Aha, na Craftu sem jih najprej videla. Ma drugače ni glih, da rabiš ful navodil, nasnuješ verižico, jo skleneš v krogec in potem kvačkaš v krogu do tam, kjer se ti zdi, da bi imela odprtino za palec, tam z verižico preskočiš ene 6-7 petelj, odvisno od palca, kenede, potem pa narediš še par vrst do prstov. Na Craftu so v glavnem propagirali pletene na pripravici za tkanje, jaz je nimam. Nekatere jih pletejo s pletilkami za nogavice, na okroglo, meni se zdi vseeno, če se po notranji strani vidi “šiv”, ko spraviš pravokotno flehico v tulec. Tudi sem za Sončo kar na “šivu” pustila pokončno odprtino za palec.

6 komentarjev:

  1. Hm ... jest sm pa čiiiist čudna, menda. Ker meni so pa ti grelčki popolnoma mim. Ker mene zebe LIH V PRSTE najbolj!
    :( "naumite" prosim naprstnike, ki se bodo držali skupaj in bodo enostavni za nataknit ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvaaalaaa!

    Ravno včeraj sem razmišljala, kako fino bi jih bilo imet... ko bi mi med vožnjo greli roke :)

    Še kvačko izbrskam in klobko volne :) Enkrat do naslednje zime se bodo menda že skvačkali :)

    In če bodo vsaj približno tako lepi, kot tvoji, bom nosila nos krepko nad frizuro :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštni so, sploh gumbki so mi všeč.
    Ker rokavice res težko prenašam, sem kar dolgo uporabljala takšne, ampak je bil palec na mrazu, koža pa izsušena ... In sem začela nositi takšne, ki imajo še palec malo bolj pokrit, navadno so pleteni. V res hudo hudem mrazu pa spodaj stlačim še rokavice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobri so.
    Ampak ali prav vidim, da je eden drugače pleten od drugega? Eden ima več vrst nizkih zanka kot drugi :P Nalašč?

    OdgovoriIzbriši
  5. @Pika: Pa, ne vem, mene tudi načeloma najbolj zebe v prste, ampak rokavice nosim vseeno bolj poredko. Včeraj sem morala tipkat in me je zeblo v prste, pa sem dala grelčke gor in sem imela v par minutah tudi konice prstov popolnoma tople.

    @Suzy: Ne, enako nizkih zank je, samo da se je pri enem melirana volna poravnala v poševnice čez vse vrste nizkih, pri drugem pa ne. Nimam pojma, zakaj.
    Fant, si me prestrašila, ker sem štela ko utrgana. In kvačkane vrste mi je veliko teže štet kot pletene, pa ne vem, zakaj.

    OdgovoriIzbriši

reklame