19. december 2009

Zima zima bela

Pa so napovedali samo lahno sneženje …

Weather prognosis was “just a little snow” …

01 hiša

02 igrišče

03 ptičja hišica

9 komentarjev:

  1. Pri nas na Gorenjskem smo Gorenjci tudi pri snegu: ga mamo občutno manj!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se zdi pa čist nobl, da so se šli tako zmotit na soboto! Prelepo je!

    OdgovoriIzbriši
  3. To, da je sobota, pa da tako sneži, se zdi pa tudi meni čisto nobl! Sploh ker mi ni treba nikamor it.

    OdgovoriIzbriši
  4. Druga fotka je prekrasna!
    In zavidam vam tole idilo. Pri ans ga je že skoraj vsega spihalo proč!

    OdgovoriIzbriši
  5. S parkirišča smo ga družno skidali in čez zalili z 2 deci primorske črnine. ŠE TAKIH SOBOT... pa da bi dlje trajale, no...

    OdgovoriIzbriši
  6. Pr nas je bila danes "moderna" delitev dela - mi2 z Laro sva skidali dvorišče spredej za obiske, Easy je spekel torto in skuhal kosilo ;) Bejba čist navdušena nad snegom :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Viš, viš, midva sva snoči ugotovila, da imava rahel problemček. Slovon trenutno ne sme, zame in za moj hrbet pa on trdi, da itak ne bom mogla. Ampak bom morala, buhpomagi.

    OdgovoriIzbriši
  8. pA NI BLO TREBA :) dOBRA Vila Borovniška vse nardila, jaz sem se pa fino mela ;Đ)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobra vila Borovniška je zakon: prinesla je piškote, zaradi katerih ta hip dihamo na škrge, in očistila več dovoza, kot bi ga jaz v sanjah :)

    OdgovoriIzbriši

reklame