12. december 2009

333

candycandymainpage

Najino letošnjo 333 objavo bom proglasila za primerno za podarjanje bombončka. 300 sem zamudila, do 365 očitno ne bova prišla … a ni 333 taka lepa cifra? Sploh če je nanjo vezan bombonček? Spotoma bom navrgla še dejstvo, da sva imela letos na blogu približno 50.000 enoznačnih obiskov in približno 82.000 skupnih.

Za naslednje leto si želim, da bi naju še vedno radi brali – ker bi imeli kaj zanimivega brati.

Ideja, kaj bo v bombončku, je že oblikovana, ampak naj tako kot večina daril ostane presenečenje. Da bi lahko bili izžrebani, je treba, jasno, pustiti komentar. Žrebala bom 17.12.  To je en tak lep okrogel datum, ne?

This post is the 333 post this year. It calls out for a candy, doesn’t it? On top of that our blog had app. 50.000 unique hits and app. 82.000 total hits. Time to celebrate with a small handmade surprise to thank you all for your comments and for finding us interesting enough.

I wish that you’ll read us next year as well and that we’ll give you reason enough to do so!

Leave a comment if you want to be entered in the draw, of course. Until the 17th!

22 komentarjev:

  1. Čestitke, jaz bi se grebla za bombonček! :)
    Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj, včasih me bombončki sploh niso ganili, še manj se mi je dalo objavljat, prijavljat.. pa me je zgleda tale december potegnil v darilčkasto obdobje in se tako postavljam v vrsto prav povsod. Slikica prav lepo vabi, jaz pa ti že delam reklamo na mojem blogu. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. eJ, STA PRIDNA!!! 333 v enem letu!!! Uf! Čestitke!
    Sem ravno prej šla mimo Monitorja pri tastu in je bil ravno tako odprt, da sem v enem okvirčku vidla Slovona... (spoznala po priimku)

    OdgovoriIzbriši
  4. *greb* *greb*

    Pa čim več blogerskih let vama želim, tudi zaradi lastnega uživanja ob branju in gledanju ... :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam in ne vidim razloga da ne bi prišla do 365 ali 1365. Tudi jaz zdaj vem veliko več o Kindlu - čestitam tudi za ta članek. Sicer je pa 333 odlična številka in nimam nič proti, če sem izžrebana. Še na mnoge objave.

    OdgovoriIzbriši
  6. Redno spremljam in uživam ob branju, vendar prvič komentiram. Bombončki so pač vabljivi.

    OdgovoriIzbriši
  7. jp za magično številko se je pa treba malo zagrebst :)...čestitke in še na mnogo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa se še jaz postavljam v vrsto. Zadnje čase sem branje bloga sicer malo zanemarila, a bom nadoknadila ... da bo vseh 333 objav obkljukanih!

    OdgovoriIzbriši
  9. ohoho 333 pa ni kar tako :) čestitke za vestno objavljanje in veliko število obiskovalcev :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Res magična številka. Če jo pa še okronaš z bonbončkom, pa še malo bolj :)
    Čestitam vama za toooliko objav. Res sta pridna. Zato pa tudi toliko obiskov.

    OdgovoriIzbriši
  11. no ker boš žereba ravno 17. se pa še jaz postavim v vrsto. glede na to da ta dan moj oče praznuje 70. let se lahko zgodi da bom imela srečo in bombonček dobim ravno jaz :)

    OdgovoriIzbriši
  12. 333 objav, upam, da jih bo tudi 666 ha ha ha. Malo za šalo malo zares.Čestitke in le tako naprej, sladkamo pa se itak radi vsi.

    OdgovoriIzbriši
  13. mogoče bo pa tukaj kaj sreče...
    čestitke za tolk objav... to je res ogromno...
    LP coprnca

    OdgovoriIzbriši
  14. čestitam za toliko objav. Ena mi je bila še posebej čudovita, ko je bil zraven link kako na nizozemskem pobirajo brusnice ;)
    vse lepo v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitam za lepo številko objav! In seveda se bom postavila v vrsto za bombonček. Mogoče mi pa tokrat uspe! :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Čestitke za toliko objav! Kar tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  17. Še jaz, še jaz, čestike ob objavi in držim pesti zase, ne? Da bom izžrebana :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Še ena ki bere redno.....komentira pa prvič=)) ...ni kaj bombončki so vabljivi.....

    OdgovoriIzbriši
  19. Pri vas se vedno kaj zanimivega najde. Srečno in veliko zanimivih objav tudi v naslednjem letu ...

    OdgovoriIzbriši
  20. čestitke,lepa številka. Darilca pa enostavno obožujem, še posebaj v tem letnem času.

    OdgovoriIzbriši
  21. takale sumljiva cifra je tole, 333. (:

    še mnogo zapisov želim!

    OdgovoriIzbriši
  22. Oj, pa se še jaz postavljam v vrsto, zakaj pa ne :)

    Kar tako naprej, še bomo radi hodili na blog, sem prepričana :)

    OdgovoriIzbriši

reklame