30. september 2009

Projekt: Kopalnica [4]

Banja lepo sedi na svojih podstavkih, na zidu je podprta z letvijo, da se rob ne bo povešal in da ne bo pokal akril, ki bo nalit med banjo in zid. [Al med banjo in ploščice al kako že to pride – še ne vem natančno, mi bo keramičar pokazal].

Kupil sem kar dobro impregniran  »tram za otroško igralo« (al nekaj takega) v Bauhausu, potem sem ga pa še polakiral. Moralo bi zadoščati.

28

29

Stopnice so doživele redesign, ker se je izkazalo, da ne bi ostalo dovolj prostora za premikanje po kopalnici, če bi jih naredil natančno po skici. Tako bo levo od banje le ena (itak so tam bolj za okras), desno pa dve. To, da bodo pravokotne in ne zaobljene sem menda že povedal? Na spodnji sliki so postavljeni razni kovinski predmeti na črte, ki označujejo začetek stopnic – da si boste lahko predstavljali končni rezultat. [Blefiram; v resnici si ga tudi jaz še ne predstavljam.]

31

Zdaj pa čakamo vodovodarje. Menda v ponedeljek …

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame