9. september 2009

Blogopriznanja

Poleti me je NatashaMay ali po starem naša Bolha razveselila najprej s petimi, kmalu nato pa še s štirimi nagradami, ki so me neznansko razveselile, ob njih sem se počutila pomembno in počaščeno,  hkrati me je pa predstavila pred spodoben problem. Če naflikam še dodatnih 9 slikic ob desni rob, bo blog preobložen, videti bo, kot da se samo hvalim (iiiiiitak, boste rekli), v glavnem, nastala bi solidna zmešnjava. Zato sem se danes malo zafrkavala (ja, no, delat bi morala, to je menda vsem jasno, da mi, kot pravijo v našem fohu, kuzla v rit skače, zato pa iščem izgovore) in uredila diaprojekcijo nagrad ob strani. Že tako je že tagov toliko, da ne vem, ali bi se morala midva 1x malo potruditi in jih spraviti v ene bolj sprejemljive okvirje … A komu te nagrade še manjkajo? Lahko šteje, da jih je dobil od mene. Res. Bambija bi npr. potrebovala Polona na svojem blogu, če se ne bo odločila raje za tiste piške, ki kažejo svoje hrbtne dekolteje, ob Inspiring pomislim na D. in na Tino, tisto detece v srčku me spomni na Pikico od Neže, Circle of friends bo za Kate, če jo bo hotela … zihr me bo kdo okrcal, da sem na koga pozabila … rožica za Hali, ona ima rada rožice!

NatashaMay gave me with a bunch of blog awards last month (here & here) and while I’m feeling honoured and sooo proud of myself, I just can’t have a roll of awards in the side-bar longer than the blog is, so I made a slide-show out of them. Thank you again, NatashaMay, and thank you for giving the award to so many bloggers, so I can skip my duty this time Batting Eyelashes

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame