28. julij 2009

Papirčkanje (43)

Ko sva včeraj s Sončo (ona je pobarvala medvedko ter razpostavila rožice in izbrala kamenčke) delali čestitko ob rojstvu male Pike, sem se spomnila še na Natašine mašnice.

Pika

In ker sem jo ravno sestavljala, sem spotoma še pofotkala postopek. Način sestavljanja pentljice je prilagojen na to, da sem za osnovo uporabila okovane luknjice (eyelets, no, saj veste, kaj mislim).

Najprej iz traku oblikujemo krogec in ga pretisnemo, kjer se prekrivata začetek in konec. Tako lahko tudi izmerimo natančno širino naše pentljice. fjok1
Na sredini zlepimo z lepilom. fjok2
Na zadnji strani začnemo “vozelček”. Ovijemo okoli in okoli, na zadnji strani zalepimo še enkrat in odrežemo. fjok3
Oblikujemo trakca, kot želimo, da stojita, in ju prilepimo pod ustreznim kotom. fjok4

Narejeno pentljico prilepimo na osnovo. Vsa ravna in lepa je, ampak pozabila sem pomisliti na to, da bi morala narediti krajšo, če naj bi se očesce videlo tudi na desni strani. Nič hudega.

fjok5

Malo drugačna od tistih, ki mučijo Natašo, za tiste rabim drugačen trak, ki ga nimam v rožnatih odtenkih.

4 komentarji:

  1. A v tem je trik?! :) Jaz jih pa vežem na vse možne načine. :):) Super si opisala in poslikala postopek. Hvala, bo prav prišel za naslednjo mašno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha, za izdelavo moje se uporabi malo manj lepljenja, pa bolj naravno zgleda, ker je na sredini malenkost bolj pretisnjena. Bom enkrat gostovala tule, pa bom pokazala.

    OdgovoriIzbriši
  3. what a clever way to put the bow on such a cute card (it's always impossible to tie one and have it look nice when you're done!)!!

    and i saw your post from yesterday....i definitely think that your granma would be proud of the lovely shirts that you've made. she taught you well! :)

    OdgovoriIzbriši

reklame