17. julij 2009

Domače štampiljke

V nedeljo me je strašno imelo, da bi rezljala štampiljke iz adigrafa. Pa sem jih. Take preproste, da so lahko za kombinacije, da jih lahko vtisnem v polimer, da lahko karkoli. Hotela sem si narediti tisto komplicirano socvetje, ampak sem vmes potrebovala pavzice v obliki čisto preprostih rezljanj in obrezovanj. Neskončno možnosti … Do tega, da bi jih pofotkala, pa vse do danes nisem prišla. No ja …

P1080345

Tole sem z distresi zdaj naredila v par minutah (in definitivno ne znam lepo pisat).

5 komentarjev:

  1. U. Kako dobro to izrezljaš. Tisto socvetje je fantastično. Pa ne samo tisto.

    OdgovoriIzbriši
  2. U kak fajn!! Kaj je to za en material? :$

    OdgovoriIzbriši
  3. Adigraf, za linoreze. Dobiš v papirnicah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je socvetje najbolj všeč. Glede na cene štampiljk bi se marsikatero dalo narediti doma. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa sem šla po tvojih stopinjah in tudi sama nekaj zrezbarila v adigraf ... čeprav bi tako socvetje tudi meni marsikdaj prišlo prav, pa zaenkrat se še ne lotim takega podviga. Je še preveč zame.

    OdgovoriIzbriši

reklame