12. junij 2009

Na današnji dan (4)

Najti fotografije iz leta 2000 je bil podvig, ki je pri meni trajal malo dlje od prejšnjega srečnega hitrolova. Jaz nimam namreč niti poročnih fotografij še urejenih, kaj šele vse druge. Od otroških imam urejeni Sončini prvi dve leti in potem konec. Tamauček te sreče, da bi imel album, sploh (še) nima. Urejanje albumov ni zame. Morebiti, ko bom v penziji.

Še dobro torej, da je imel Foto Grad, kamor sva večino časa nosila razvijat slike, to lepo navado, da je naredil tudi index print z datumom, tako da sem sploh vedela, od kdaj je kakšna kuvertica s slikami v škatli za čevlje v spodnjem predalu v sobi za goste. Obup, vam rečem. V tejle kuvertici z datumom junij 2000 je sicer kup fotk Sonče, ki je bila takrat stara tri leta in se je še znala postavit pred fotoaparat, ne da bi jaz zavijala z očmi Winking, pa par lepih fotk Iškega Vintgarja, ki je bil takrat naša priljubljena izletniška točka … ampak sem se na koncu odločila, da vam pokažem raje nekaj, kar se je takrat šele zares začelo širiti in je danes običajno, modeli pa sodijo v pradavno zgodovino.

2000-06 telefonija

levo zadaj: najin fensi Bang & Olufsen vinsko rdeči stacionarni telefon, ki že davno ne dela več
zgornja vrsta z  leve proti desni: moj prvi prenosnik, Siemens, od takrat delam samo še na prenosnikih; moj prvi mobilni Siemens S25, škatla od pravkar prispelega dlančnika Handspring, ki mi ga je kolega prinesel iz ZDA, podatkovna postaja je spodaj desno, ali še dela, sem preverila pred letom ali dvema in – še dela
spodnja vrsta: zbrani slovonski (se pravi ne samo najini) telefoni in dlančniki, v rdeči torbici je najin prvi Ericsson GA 628, ki sva ga kupila davnega leta 1998

Starodavno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame