22. maj 2009

Layer Love (2) in AJ (22)

Danes sem večino dneva pripravljala darilo za mamin RD in naredila … hmmm … mogoče četrtino. Njah, jutri bo pester dan, čist res. Zdaj moram namreč nehati, ker imam čez pol ure orkestralno vajo. Taki so amaterski petki. Poleg tega se na Vrhniki pripravlja nevihta. Silno upam, da brez kakšne toče ali česa takega.

Včeraj sem končala še drugi poskus 1. lekcije plastenja, ki sem ga delala v dveh etapah – po prvi je bil namreč dosti preveč enakomeren in dolgočasen.

LLL 01 - 2 finish

In ker sem bila ravno v zaletu in ker sem pogledala samo prvi del 2. lekcije, sem naredila na podlagi videnega še vnos v svoj dnevnik.

aj22

Hehe, v resnici bi morala biti druga slika več kot  polovico manjša od prve, taka razlika v velikosti je. Za dnevnik zdaj večinoma uporabljam mali watercolor moleskine, ki gre v puščico skupaj z zasilnim kompletom za packanje. Pri nanašanju polimernega medija sem neki zeznila, ne vem, kaj. Ali pa je nap’čen. Je namreč hitrosušeči se, namesto počasisušeči se. No ja, se bom že navadila. V glavnem, point, ker sem nekaj pač zeznila, sem potem popravljala z oljnimi pasteli. Oljni pasteli so mi všeč, so pa en velik packacius.

1 komentar:

  1. Oj, to mi je pa zelo všeč. Si mislim, da zelo uživaš v tem in se prav veselim, da bom videla, kaj vse bo še nastalo. Si videla, kako sem ekspresno uredila eno pupico :-)))LP.Tina

    OdgovoriIzbriši

reklame