13. marec 2009

Papirčkanje (33)

Tole voščilnico je v sredo dobil 17slon. Upam, da mu je všeč, glede na to, da sem jo sama risala s suhimi pasteli, ogljem, oljnimi pasteli … in da mu je še kaj dišala, ker sem jo fiksirala s svojim lakom za lase, ki diši po grozdju Batting Eyelashes

Upam, da je sploh pogledal v kaslc in jo našel! Narejena je tako, da jo lahko postavi na polico in ima že svoj “kukr paspartujček”.

17slon-s

Par slikic slonov sem poiskala po netu, ja, da sem našla enega, ki ga je bilo relativno lahko posneti. Ker čisto sama znam narisati samo tistega, ki ritko kaže.

2 komentarja:

  1. Rabiš Slovona (iz filma)? Imam čisto slučajno spet pod rokami (6000x7000 px pri 250 pxl/inch.

    Komot pošljem. Sedi pa čisto tako, le oklov nima.

    OdgovoriIzbriši
  2. 1. lepo te je slišat, ravno snoči sem mislila nate in šla gledat na tvoj blog, če je kakšna od starih objav primerna, da te bucnem, da se spet kaj javiš (ja, vem, da je danes tacoprniški petek!)
    2. slonov in slovonov ni nikoli preveč ;)

    OdgovoriIzbriši

reklame