28. februar 2009

Škatlica

Tole škatlico sem naredila za swap in moram res povedati, da je narejena veliko bolj natančno kot moja prva. In bolj solidno in trdno nasploh.

swapharmonika swapharmonika2

Osnova je Hoferjeva, embosirana z zlatimi rožicami, papir je iz Memories, ampak sem ga morala zaradi sprednje strani malo popacati in prav tako embosirati z zlatimi rožicami. Trakec je Making memories. Neki sem čudna in so mi všeč karirasti trakci. A to pride z emšom? Ful čudno.

Nič, grem spečt toaste za zajtrk in šibam na vajo!

5 komentarjev:

  1. Kaj je dobra fotka kart, kot bi bile 3D .

    OdgovoriIzbriši
  2. Imenitna je! Pa izbor motiva in barv - vau! Pa mislim, da ti še nisem povedala, kako sem bila navdušena nad tvojo verzijo izdelave harmonike. Superca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja tole s tarok kartami! Se strinjam s K., sem mogla kar dvakrat pogledat, če res nisi kakšnih odsluženih porabila! Kar pa se tiče karo trakov, pa ne skrbi: dokler ti ne bodo pri osemdesetih všeč Hello Kitty in medvedki jein si ne boš nabavila Medvedek Pu nahrbtnika še vse OK:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej, prav dobra škatlica je. Barvna kombinacija je super, trakec pa tudi točno ta paše zraven :)

    OdgovoriIzbriši

reklame