1. februar 2009

Fimast večer

Že nekaj dni sem morala zaradi tega ali onega odložiti fimanje, čeprav me je že prav mučila tehnika hidden magic, o kateri je v začetku meseca pisala McCrafty. Ves ta čas sem imela spletno stran odprto in takoj, ko sem jo videla, sem vedela, da bom tudi barvno kombinacijo kar ponovila, saj obožujem črno-belo-zlato. In res si ne morem pomagati, tale pekač bom objavila še v surovem stanju. Všeč mi je, kar mi je uspelo, čeprav celo desno polovico pekača zasedajo stranski produkti, ki so nastajali, dokler sem se prebijala do končne plošče, ki je pravzaprav neke vrste mokume gane in mi je bila tako všeč, da sem nekaj časa samo sedela in jo občudovala, ne da bi vedela, kje naj zarežem vanjo.

P2010009

Nekaj obeskov, nekaj parov uhanov, lentili iz ostankov, iz začetnih klobas par koščkov za sošolko od naše tavelke, ki se je takoj zagrebla zanje, ko jih je videla. Tisto levo zgoraj je pa za obesek preveliko, je 6x7cm in bo pristalo na steni …

 

No, in ko sem ravno pri delu, moram prav posebej omeniti, da je svoj bombonček objavila Bolha. Bombončki naših domačih punc so nekaj posebnega, ker so bombončki naših domačih punc, ne?

And for todays “regular” candy-roll:
- Bev podarja bombonček danes;
- Jennifer ga podarja 8. feb;
- TheArtisticStamper podarja bombonček 11.feb.

5 komentarjev:

  1. Uuuu lepo Kitty, obesek zraven tistega romba - kot bi bil obraz...super. Tudi mene že srbijo prsti po fimu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito!
    Fimo sem že pred časom dala na stran (pa nisem nakitkala), pa tudi zdaj sem rekla, da se ga ne dotaknem, dokler bom dojila... počasi se izteka in verjetno bom kmalu začela malo packat - s takimi viri navdiha z največjo lahkoto (izdelki bodo pa, jasno, začetniški)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wauuuu, tole je pa čudovita kolekcija, bo treba nujno poskusit. Navodila sem si pogledala, fimo imam doma.. zdaj moram le še kak dober relief najt. Tebi gre fimo prav dobro od rok.

    OdgovoriIzbriši
  4. Superca! A ni tale tehnika super, ker nikoli ne veš, kaj se bo pokazalo, ko zarežeš? Tisto pričakovanje mi je še najbolj všeč. Dobro ti je uspelo, ni kaj!

    OdgovoriIzbriši

reklame