21. januar 2009

Papirčkanje (21)

Danes bom objavila eno sončno, veselo, pisano, ker nekako je treba kljubovati tej neskončni žalostni sivini, ki jo vidim skozi svoja velika okna. Kolikor me je snega “strah” zaradi možnosti vožnje po njem, mi je v njegovo belino ovita vrhniška dolina zelo všeč. In vsekakor neskončno bolj všeč od teh žalostnih, mokrih streh, ki jih vase neusmiljeno ovije megla.

Tole voščilnico je za RD prejela T. in upam, da ji bo čeprav nekoliko otročji, tale ježek všeč.

TJ

Za ježka se moram zahvaliti naši pridni Mravljici, ki so ji Penny Black štampilje očitno zelo všeč, ker me je z bombončkom z njimi prav lepo založila. In meni so tudi všeč! Tako cartkasti so. Pobarvala sem ga kar s Tria markerji, osenčila s kredami in blazinico. Na fotografiji se lepo vidi, da se moram s senčenjem okroglih trebuščkov še malo pomujati. Na voščilnici se k sreči vidi manj, saj je tale ježek prav ljubko majhen.

Since I used a Penny Black stamp for this birthday card, I’m entering it in the #32 ~ Let’s go Dotty challenge. This is my first Penny Black challenge and I’m quite pleased with how the card turned out so I hope I’m not embarrassing myself.

6 komentarjev:

  1. Prima čestitka!
    Mene Petya večkrat potolaži, da napake vidim sama, na čestitki pa se opazijo le, če opomnemo. Torej ... čim manj se sekiraj :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Oj! Ja, še ena noro dobra "papirčarka". Kaj naj reče. Vse mi je všeč. In hvala, ker si se oglasila v Fimolandiji! Najdeš me na Flickru, pod istim imenom. Tam pa fotke lahko povečaš in se "paseš". Uživaj! Se beremo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Great card - these papers are fab! I love the punched edge too! Thanks for joining the PB challenge this week!
    Beth xx

    OdgovoriIzbriši
  4. super cute dotty card for the challenge...love your cute image thanks for playing along this week at PBSC
    Hugs Kath xxxxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi and welcome to PBSC, oh I love your card - these papers are gorgeous, and love the cute image - fab work.
    Thanks for joining us this week
    hugs
    Tracie :)x

    OdgovoriIzbriši

reklame