12. januar 2009

Mešanje hobijev

Če se človek z različnimi stvarmi ukvarja, te le stežka ostanejo nepovezane. Tako je npr. mogoče na mojih spletnih dvereh najti glosar o potapljaštvu. Med prvim in drugim otrokom sem namreč naredila PADI I in se smem potapljati do 18m globoko. Kar je absolutno super. Ko bom shujšala in se bom spet stlačila v potapljaško obleko, grem delat še PADI II. Zdaj je tudi drugi otrok toliko velik, da mu je vseeno, če me en dan ni doma. Recimo.

No, z veseljem in lahkoto se meša z drugimi tudi moj glasbeni hobi. Na primer papirčkanje, ko je treba ustvarjati sceno. Tokrat so si jo zamislili v zboru, kar pa je pri tem početju fino, je to, da se ideja spreminja in oblikuje praktično do zadnjega trenutka. Osnovna ideja so bile snežinke in čim je M. izrekla to besedo, sem natanko vedela, katere bom naredila. Večja težava je bil papir za “podlago”, ampak sem se v nekem trenutku k sreči spomnila na Dar d.o.o., poklicala tja, povedala, katere panton barve smo uporabili na koncertnem listu. Poslali so nam vzorčke več papirjev in z eno rolo smo brez težav oblekli kompletno ozadje, lonce za ikebane in še naredili girlande oziroma mašne za sprednji del odra. M. si je zamislila tudi steklenice in kozarce, vendar smo se zaradi ne prav preprostega postopka (izrezovanje iz stiropora, kaširanje s časopisnim papirjem, barvanje) odločili za eno steklenico in dva šampanjska kozarca. Naredila jih je K(1) iz zbora, ona zna risat in oblikovat take zadeve. Predlogo za napis SREČNO je K(2) iz zbora, po izobrazbi oblikovalka, narisala na papir za krojne pole, jaz sem ga pa s skalpelom izrezala iz srebrne valovite lepenke. Dekleta iz zbora so naredila še čudovite naravne ikebane. Res zelo lepe, pa fajn je bilo, ker so zamisli o oblikovanju in dodelovanju kar padale in … lušno je bilo, čeprav je šlo veliko časa.

P1050246-4 P1050247-5

No, jaz seveda ne bi bila jaz, če ne bi z dejstvom, da moram na oder, povezala še enega hobija. Če le imam idejo in če le najdem nekaj trenutkov časa za razmislek, si za serijo koncertov naredim nov nakit. Kar mi je na trenutke smešno, glede na to, da sem do pred par leti nosila izključno zlato verižico z bikcem, ki sem jo dobila ob rojstvu. Zdaj pa nastajajo novi in novi kosi in še vedno je občutek, ko rečejo, ‘o, a to si si pa za ta koncert kupila’, jaz pa povem, da sem sama naredila in zagledam same nejeverne oči … popolnoma perfekten. Geometrija in mica shift, nekaj swarovskih, bugles (cevčice?") s srebrnim lističem … preprosto in super za k črni bluzi s srebrnimi črticami …

P1050242-7

Zdaj je treba zdržati še naslednji vikend: 2 koncerta v ljubljanski filharmoniji in eden v Šoštanju.

Potem pa še enega, ko je v Medvodah dobrodelni koncert za Lions klub.

Potem bom pa še par tednov bolj nerabne sorte Batting Eyelashes

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame