3. januar 2009

Hrast [2]

Morda se še spomnite – zgodbo sem končal v tej fazi (naprej pa nisem hotel pripovedovat):

Te lajštice sem prežagal na pol in pooblal. Dobil sem … koliko že? … lajštic s presekom 9 x 13 mm in dolžino 22 cm. Aja, saj se da preštet in zmnožit – 156 jih je bilo.

07 letvice

Še pogled od blizu – ker je ta naš (slovenski) hrast tako lep.

06 letvice

Naredil sem si vodilo za vrtanje in v sredino vsake paličice zavrtal luknjico.

08 vrtanje

K. je potem paličice nanizala na žico (in dala distančnike vmes), jaz sem jih pa še naoljil.

12 sestavljeno in naoljeno

Pa smo dobili devet podstavkov za vročo posodo.

13 devet panelov

Pravzaprav sta jih dve sorti – v šestih stojijo paličice na ozkem robu …

14 pokončni panel

… v treh pa na širšem.

15 ležeči panel

Sestavnih delov je sicer devet, a imajo v zaključnih elementih vgrajene magnetke in se jih da sestaviti v tri megapodstavke.

18 sestavljeni podstavki

In ker so speti samo v sredini, se lahko pri aranžiranju spodobno zmišljuješ.

17 sestavljeni podstavki

En je šel v Koper, drugi v Ljubljano, tretji pa je ostal doma. In je že bil uporabljen in dobro deluje :)

2 komentarja:

  1. Odlična tale ideja! A je kak viška ostal?! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Žal ne, samo štiri palčke še imam. In en kup neobdelanega materiala :)

    OdgovoriIzbriši

reklame