28. december 2008

Polička za večerno branje [3]

Danes sem preživel večino dneva v delavnici. Dela je bilo veliko, a je zato tudi rezultat dober.

Najprej sem nekaj ur porabil, da sem vrezal utore in zavrtal luknje v sestavne dele. Pa ene sedemnajstkrat sem sestavil in razstavil celo zadevo. Hja, drugače ne gre.

MDF ste že videli, žarnice, grla itd tudi, hrbta pa še ne. Nažagal sem ga iz 6 mm topolove vezane plošče, ki jo imam vedno na zalogi. Na spodnji sliki so vsi leseni deli.

01 sestavni deli

Takole bo zmontirana elektronika za žarnico. V hrbtu sta dve manjši luknji za prišraufat grlo za žarnico in dve večji, skozi kateri bo povezana elektrika. Črni košček je stikalo za izklop ob odloženi knjigi. Velika bela grdoba pa je dušilka.

02 za žarnico

Pogled s sprednje/spodnje strani. Nič ni še zlepljeno ali sestavljeno, samo zloženo skupaj.

03 žarnica

Pogled od spredaj.

04 polička od spredaj (samo sestavljeno)

Čisto zadaj se vidi gumb za ugašanje luči. (Dodatno stikalo bo na kablu.)

05 stikalo

Desni hrbet je vstavljen v utor, ki je premaknjen toliko od zida, da je za njim prostor za elektroniko.

06 utori

V večjem delu poličke sem naredil utor, v katerega pride stikalo.

07 prostor za stikalo

Seveda sem eno malenkost spregledal – utora za hrbet v srednjem delu police ne bi smel narediti do konca …

08 napaka

… ampak s koščkom vezane plošče je bila napaka hitro popravljena. Ko bo polica prebarvana, se tega popravka ne bo več videlo.

09 popravljena napaka

Levi del hrbta je prilepljen in privit. Samo ta košček bo namreč pritrjen na zid in bo nosil celo polico.

10 hrbet

Obe polički, zlepljeni in priviti.

11 obe polički

Potem sem pobral še robove, tako da sta polici spredaj lepo zaobljeni. Vse skupaj se mi je namreč zdelo malo preveč masivno, zaobljen rob pa polico optično zoža.

12 zaobljeni robovi

Na koncu sem jih še pobarval. Zdaj se pa sušijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame