13. december 2008

Papirčkanje (13)

Dobro jutro vsem skupaj!1 Čeprav je vreme še vedno slabo, vsaj dežuje ne več, in čeprav me zaradi vremena boli glava, bom že preživela, sploh ker me je razveselilo nekaj poštnih pošiljk!

Dobila sem Marikin bombonček, ki sploh ni tako “skromen”, kot je namigovala na svojem blogu. Hvala, Marika, potrudila se bom, da ga bom karseda koristno uporabila.

P1040888
Pred nekaj dnevi sem dobila še en bombonček. Pravzaprav sem si ga prislužila, ker sem lastnici, Kay, poiskala link, na katerem je bil tutorial za vezanje pentljice na voščilnici. Štampiljka je čudovita! Thank you for this wonderful stamp, Kay, like I predicted it almost got hogged by my daughter. She loves to skate. And for her first colouring she, like I thought she would, choose a gray tabby, like our big cat is. I’ll be sure to show the finished card – when she finishes it. P1040899
Najbolj pa me je razveselila kuvertica McCrafty. Poslala mi je kartico Unicefa, ki smo jo prejele pred časom (malo sem jo pokombinirala, da je samo ena stran). Z njo mi je prijazna gospa sporočila, da je posvojila “mojega” Čarnega Helmuta.
“Mojega” v narekovajih, ker smo punčke šivale skupaj, ena ekipa je delala telesca, ena jih je filala, ena je delala lase, moja sestrica je risala obrazke, oblekla pa sem tega Helmuta jaz. Kar je bil zame in moje šiviljske sposobnosti kar soliden podvig, če se smem pohvaliti. Čarni Helmut stoji na levi in je oblečen v komplet iz mojih nosečniških kavbojk, Čarna Hana, njegova starejša sestra, je pa na desni. O tem, kje je končala, žal ne vem nič.
unicef punčka P4010170
Včeraj me je zafrkaval računalnik, med bootanjem je padel v blu screen in je praktično vso noč čekiral disk. Bojda je odpravil neke napake, vsekakor se je mašina zbutala tudi po okenskih apdejtih. Po moje se je zbal, da ga bom sicer zjutraj zbutala jaz. Tko, čisto zares. No, ker sem imela čas in ker me je naša tavelika 1x prejšnji teden, ko so na tehničnem dnevu delali knjigice, pač spomnila nanje, sem naredila eno po dolgem času tudi jaz. Marca nas je naučila delati jih Roba. prava maherca zanje je Flo, jaz pa pomalem capljam zadaj. Pod Robinim vodstvom sem naredila tole na prvi fotki - na delavnici sem imela malo švohne papirje s sabo, pa jo je na vogalu malo natrgalo, moram nekako popravit. Naša tavelika je naredila pri pouku 2 na drugi fotki, jaz pa sem sinoči končala tole na zadnji. Najlepša mi je tamicena od naše punce, moram priznat. Tavelika je velika za cel zvezek, tamala se pa klasificira po bibliotekarskih standardih za miniaturno knjigo. Tako je ona povedala Winking Moji sta visoki okrog 10cm. Pa nekam nenavadno veliko uporabljam rdečo barvo. A bu.
Vse knjigice so šivane, a na dva različna načina. V šoli so všili po cel snopič papirja hkrati, pri meni je pa vsaka pola všita posebej.
 P1040900
P1040901
P1040892
Naredila sem še eno hitro knjižno kazalo “iz ostankov”.  P1040891
In eno hitro voščilnico iz stvari, ki so bile na mizi kar tako. Ker me je tako strašansko jezil/skrbel računalnik, sem imela moč bolj za kakšne polizdelke kot za končne izdelke. This one classifies for a quick card, but with some cheating – I cut the snowflake out last year. P1040898

 

In še candy-roll:
- Hels is giving out a great candy on 14. Dec!
- Julie z bloga ScattyCat 14.12. podarja kuuuuuupček štampiljk;
- Nicole is giving away a candy on Dec 15th;
- also on Dec 15th will be giving away her incredible candy Suzy from papersmonkey.org;
- Kim podarja bombonček 17.12. – I looooooove those angels!

And right there at the end, I’m giving you crafters a link to another crafter and her poem.

1 Tale post je nastajal cel dan med pospravljanjem. Kaj čmo, take so sobote, če so mirne ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame