10. november 2008

Nakitkanje (2)

Vreme se pozna tudi pri delu z rokami. Roke nekaj bi, živčne so in nočejo biti pri miru, glava pa nič noče. In tako se kroglice nizajo skoraj brez razmišljanja, v glavi in na mizi so napol dokončane zamisli, ki jim manjka “tisto”, da bi se lahko udejanile. Kaj je “tisto”, vam ne bo znal povedati nihče, ki karkoli ustvarja.

Večerno lakiranje, sestavljanje, zjutraj ostanki:

večerno lakiranje  jutranja miza

Med ostanki so se znašle:

oranžno-modro rdeče-rjavo rombi

Za zadnjo Slovon pravi, da ne ve, ali mu je všeč, da je zelo “eksperimentalna”(1) in da mu verjetno ni všeč. Ali nekaj takega Blushing

 

(1) To bo verjetno najbolje, če razumem kot “ponesrečen poskus” in začnem še enkrat od začetka …

2 komentarja:

  1. wauuu, ti pa si pridna :) jaz sem čisto zanemarila fimo :(
    le okus za barve imaš pa čuden :P :))))) zame.. tebi pa točno to verjetno paše :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čuden, a? :):) Veš kako je, če bi bilo po moje, bi bilo vse črno-belo ali v odtenkih modre. Ampak to nekako ne gre, pa se dajem z drugimi barvami tudi. Včasih rata kaj, kar se tudi meni zdi čudno, pa je komu všeč, tako da sem se navadila, da ne ravno vsake zadeve, ki jo spravim skupaj, pa mi ni natanko po dlaki, zmečkam v enakomerno rjavo.

    OdgovoriIzbriši

reklame