5. november 2008

Nakitkanje (1)

Dolgi zimski večeri pred tevejčkom so idealni za sestavljat verižice in drug nakit iz zalog fimo koščkov, ki so se počasi počasi nabrale v zadnjih nekaj mesecih. Začela sem tako, da sem iz fima delala samo kačice z vzorci. Manj zapletenimi, bolj zapletenimi, nekaj fotk je v mojem albumu. Potem sem začela delat koščke (tudi za prodajo, ja). In potem so končno začeli nastajati iz koščkov za nakit tudi kosi nakita. Kar je seveda megastično, ker greš na koncert in si za dober občutek na odru lahko narediš lastno kreacijo. Te imam tudi najraje, ampak se jih res ne lotim več kot 3-4-krat letno, ker je to strahovito dolg postopek – predvsem miselni.

Ampak sem na nekaj kosov res ponosna.

koncert 2007Ta je nastala za lanski pomladni koncert. Dolžina je natanko prirejena za izrez dolge koncertne obleke. Koščki so iz fimomase.
ogrlica Kitty.Tale pa za sestričnino poroko letos. Obesek je iz fuzijskega stekla, s katerim sem se začela ukvarjati šele letos in sem še bolj zelene sorte (znam dobro uničit, redko kateri kos pa se posreči).

Sinoči sem spet malo sestavljala. In ugotovila, da me bolj kot sestavljanje čaka lakiranje. Brusim k sreči sproti … Razpoložena sem bila za malo klasike in kakšno rahlo asimetrijo.

11 lila  11 lila srček 11 modroroza 11 sivomodra 11 rjavordeča

Pa šeeeeee me čaka:

P1040452 P1040453 P1040456 P1040457 P1040458

Zadnji kupček je celo že polakiran, ampak imam malo težav pri kombiniranju. Rdeče barve me je straaaaaaah! (Na laseh pa menda ne, tako da je vse skupaj malo čudno.)

 

Še par blogerskih bombončkov:
Craftbug podarja silikonske štampiljke (great clear stamps!)
Suzanne z bloga Scrapbitz trdi, da podarja the biggest candy evah (9. nov)
Bev podarja pa eno WOJ štampiljko in čuda drugih pripomočkov za čestitkarje (what a fabulous candy!) (11. nov)

3 komentarji:

  1. Steklo... Moj pravi da ne, se boji da bi požgala hišo hihi Bi pa rada poskusila.
    Navdušila si me nad bonbončki, jaz se tudi grem to!

    OdgovoriIzbriši

reklame