29. oktober 2008

Konec Travian strežnika si2

Tako, končno je konec Traviana, vsaj zame. Z njim sem, torej, zapravila 1 leto in 2 meseca in mislim, da je to pravzaprav več, kot si odrasel in (bojda) odgovoren človek sploh sme privoščiti za eno igro. Vsekakor sem je ozdravljena, čeprav mi je na trenutke rahlo dolgčas, saj je konec strežnika praktično sovpadel s tem, da nimam na mizi niti enega prevoda, ki bi ga morala oddati. Ampak ta hip še zelozelo paše.

Glede na to, da sem bila na svojem prvem strežniku (si1) na koncu dual graditelju WW-ja, glede na to, da sem na svojem drugem strežniku (si2) izurila kar 4 napadalne vojske (3 sem zapravila čisto neumno, četrta je imela pa več kot 1000 katapultov, zato je šla naravnost v WW naselje, glede na to, da sem končala z razvitim 15c (kroperjem), praktično 60.000 enotami obrambne vojske, od katere je polovica nastala za tem, ko sem zadnjič poslala napadalno v napad, glede na to, da sem razvila skoraj 25 naselij in končala na 50 mestu od 4436 igralcev, glede na to, da sem nekaj časa izdajala celo WW-novice in pomagala pri odločitvah o tem, kako voditi alianso (imam pač oster jezik, kaj čmo), menim, da sem dosegla vse, kar se na slovenskem Travian strežniku sploh da doseči.

V spomin sem si naredila tale filmček (pozor, 12 MB!):

image

In za konec še malo šale!
Da preveč igraš Travian, veš:

* ko na zagovor iz matematike raje pošlješ sitterja …

* ko ti šef teži, da premalo delaš in si preveč na računalniku, ti pa razmišljaš, kako bi mu poslal napad z ovni, katapulti in konjenico …

* ko kupuješ hišo in pomisliš, da če pošlješ velik čistilni napad in takoj zatem ene 5 ali 6 senatorjev – imaš lahko brez problema tudi celo vasico …

* ko si sredi vrta začneš postavljat žitnico …

* ko ti števec na avtu meri hitrost v poljih na uro …

* ko sprašuješ trgovca na tržnici, koliko surovin lahko prenaša …

* ko greš v mestno hišo (na magistrat) in vprašaš, ali veliki festival že poteka …

* ko v časopisu prebiraš horoskop – in takoj za znakom ovna pričakuješ znak katapulta …

* ko vidiš okoli svoje hiše preveč ljudi in kličeš sosede za okrepitve …

* ko te iz spanca nenormalno zgodaj prebudi budilka in se, namesto da bi se odpravil v šolo ali službo, pripraviš za razpošiljanje napadov …

* ko v knjigi pri zgodovini opaziš, da so praetoriani »baje« sodelovali pri napadanju sovražne vojske, ti pa hitro prekineš profesorjevo predavanje in vsem razložiš, da so praetoriani dobri samo v obrambi …

* ko pripelješ na tržnico poln voz žita in ga poskušaš zamenjat za glino ali železo …

* ko se pelješ mimo kakšnih velikih polj žita in razmišljaš »kakšen lep cropper … kdo ve, koliko vojske bi lahko hranil v njem« …

* ko podvomiš, da ti nekdo govori resnico in bi mu najraje poslal 100 skavtov, da ga preveriš …

* ko med poukom zgodovine slišiš, da je Julij Cezar premagal Tevtone, pa se razburjeno vstaneš in vzklikneš: »Nikoli me ne bo premagal Rimljan!« …

* ko se vsedeš na konja in imaš namesto vajeti v rokah rumeno palico z zvezdico na koncu, zato da lahko galopiraš 19 polj na uro …

* ko opaziš, da imaš na vrtu precej prostora in se odločiš da boš nadgradil svojo palačo …

1 komentar:

reklame