8. oktober 2008

Blog-roll in blogerski bombončki

Kako bi prevedli blog-roll? Blogorola je pri nas spletišče … kdo ve, ali so trejdmarknili svoje ime? Le kako mi uspe pri vsaki stvari, s katero se ukvarjam, naleteti še na prevajalski problem? Očitno sem res profesionalno formirana. Da ne bi kdo slučajno mislil, da sem se zmotila. Jaz DEformirana NIKAKOR nisem. Profesionalno oblikovana in naravnana pa sem. No, kakšno tako jutro, kot je današnje, na katero me prilično boli glava in se posledično težko zberem in spravim k prevajanju navodil za uporabo knjigoveškega stroja, malo manj. Ob takih jutrih neprofesionalno srfam in zbiram bloge, čeprav moja podzavest kriči, naj se že enkrat spravim nazaj v posteljo, da bom vsaj pol delovnega dneva približno funkcionalna. Mnjah, bejž, podzavest …

Torej, kot rečeno, spet sem v fazi zbiranja blogov v Feedreader. Poznate to sinusoidno valovanje? Naletiš na rdečo nit skozi nekaj blogov in se naročiš na 10-20 komadov, jih nekaj časa bereš in ugotavljaš, kateri ti globalno sedejo, kateri so šekrski in počasi čistiš tiste, pri katerih se ti vnosi samo nabirajo in nabirajo in jih nimaš kdaj prebrati. Feedreaderju je sicer vseeno, ampak zahteva zase vedno več pomnilnika … mnjah …

Trenutno zbiram papirčkaste bloge. Čez kakšnega pol leta se jih bom naveličala, po novem letu jih pa zagotovo kakšen mesec ne bom hotela niti videti. Zdaj namreč še zbiram ideje, kakšne voščilnice bom z otroki ustvarjala letos. Ne elektronskih, ampak tistih cca 40 papirnatih, ki še vedno vsako leto z navadno pošto odpotujejo po svetu. Lani so bile take:

P1000170 V velikosti ATC-jev, ker sem bila pač v fazi ATC-jev, kolažne. Velike liste sta otroka pobarvala z mešanico modrih vodenk, nato smo jih naključno zrezali na enako velike listke, potem sva s taveliko izrezali miljavžent snežakov in jih v različnih kombinacijah in z različnimi dodatki lepili na različno modra ozadja.

Predlani smo uporabili pick-point, IF, tea-bag folding … Za pick-point se je zdaj specializirala mati. Ji tudi bolj pritiče.

Vedno se je pač treba spomniti nekaj novega. Letos bodo očitno precejšnjo vlogo pri njih igrale štampiljke, izsečki, trakci … bomo videli, kaj bova z našo skup spacali Batting Eyelashes

Topogledno je fino imeti nekaj materiala. Tega sicer moja mati ne razume in mi je “naročila”, naj si za letos izmislim take, da bomo porabili vse “ostanke”, ki se nabirajo na lepih belih poličkah mojega dragega Slovona, ki do neke mere moje nakupovanje razume, ampak tudi zelo rad vidi, da kar porabim stvari, ki jih imam doma. Saj se trudim, čisto zares.

Ampak vseeno moram vsaj poskusiti dobiti še kakšne štampiljke, trakce, listke, odtiske in karkoli še šenkujejo v trenutnih blogerskih bombončkih. Ja, no, se pač malo grebem, kajčmo … ubrisanka na vse papirniško od vekomaj. Kar vprašajte mamo, še ko nas je peljala v Amsterdam v srednješolskih letih, sva s sestro svoj kupček denarja zapravili v papirnici, ne pa v kakšni štacuni s cunjami …

Današnja zbirka posladkov:

Na Life’s Simple Pleasures oddaja Malieta komplet za Halloween, temu se brez težav odrečem, ker z njim ne bi imela kaj početi. (9. okt)

Gill z Dollie Dewdrop oddaja snežakaste zadevice. Cartkano snežinkaste. (9. okt)

Marlene z A Lil’ bit of me… oddaja čudovito mešanico dodatkov in trakcev in … rojstni dan praznuje … (10. okt)

Lim z The voices in my head bo v svet poslala miljaužnt potiskanih papirčkov za papirčkomanke! (11. okt)

Arline’s allsorts res podarja vse sorte. Medvedkaste sorte, v glavnem. Pa malo novoletnih. Cartkasto, to bi še naša uživala. (12. okt)

Pri BojiMoji, moji stari znanki s Skrinjice zakladov, ki je tako kot jaz nora na metuljčke in očitno tudi na vse cartkasto, se dobijo odtisi štampiljk, med katerimi so tudi take Sarah Kay, kot jih imam jaz na svojih starih, prastarih nalepkah v albumu. (12. okt.)

Pri SillyMonkey oddajajo čuuuudovit paketek papirčkov. Mljac mljac. (15. okt.)

Elf-creations ima božičnega. Ali novoletnega. Kukrkol. TA bi mi čisto res sedel, a ne? (17. okt)

Zdaj pa boljše, da neham, da ne bo kakšnega obiskovalca zaradi mojega materialističnega šusa pobralo. Al pa zaradi preobilice cukra, LOL! Čisto za ves blogerski cukr se mi pa tudi ni treba grebst, ne? Vsaj v enem samem postu ne.

1 komentar:

  1. :) Če se ne bi vpisala v moj blogec, te ne bi nikoli našla :) tebe in še nekaterih iz "stare" Skrinjice.

    Lepo je videt, da še vedno ustvarjate :)

    OdgovoriIzbriši

reklame