27. september 2008

Štampiljke

Zadnje čase so v določenih krogih strašansko popularne štampiljke. Take, ki jih narediš, in take, ki jih kupiš. Jaz se enakih motivov naveličam in kupujem samo generične. Tudi delam v glavnem generične. Prvič zato, ker je z nožki za linolej težko delat natančne črte (Roba, Melonca in še katera me bodo takoj demantirale, ampak če nekaterim gre, to še ne pomeni, da vsaka zna At wits end). Tako jaz delam štampiljke iz radirk te sorte:

image image image

Pa iz adigrafa malček bolj natančne. Jih moram pofotkati, pa nisem doma. Bom ob priliki. Občasno pa kakšno še kupim. Ker se pač ne morem upreti nobenemu materialu, ki je povezan z ustvarjanjem, sploh s papirjem. Danes sem bila na primer v Lidlu. 320 kosov (ja, vem, da šteje vsak posamezen košček mosgume, ki ga dajo zraven), od česar je ene 100 raznih listov, me vrže na finto VSAKOKRAT. Sploh za tistih 5€.

Ampak štampiljke so RES uporabne. Z eno iz adigrafa sem npr. prenovila navadno reklamno poletno majico s kratkimi rokavi. Seveda sem za to uporabila barvo za tekstil. Končnega izdelka pa sploh pofotkala nisem. TO mi pa res ni podobno.

Nikakor pa ne uspem ugotoviti, ali me prepričajo štampiljke z osebicami, ki jih odtisneš, po želji pobarvaš in nekje uporabiš. Na primer na voščilnici, kot je to naredila McCrafty. Fuuuul lepa, ne? No, jaz se ne morem odločiti, ali znam tak motiv uporabiti več kot 1x. In zato nisem še nobene take štampiljke kupila. Ali je zelo predrzno, da skušam za začetek eno dobiti brezplačno? Upam, da ne. Delijo jih v obliki blogerskih poslastic.

Recimo: Lines kortmakeri (iiiiiii), Elin (božično … a je res že toliko leta minilo?) in še veliko drugih deklet, ki imajo na voljo take in drugačne bombončke in delajo tudi lepe voščilnice. Gledam jih že par mesecev. In se nikakor ne morem odločiti, da so enolične.

2 komentarja:

  1. Gospa Slovoni? ;)))

    http://www.drugisvet.com/In-Blog-Veritas/Stampiljke_so_in.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Gospa Slovonova, prosim lepo ;)

    OdgovoriIzbriši

reklame